Gå til innhold

Dårlig skjeggvekst, gutt 16 år

Anbefalte innlegg

Har veldig dårlig skjeggvekst. Broren min begynte å barbere seg når han var 14/15 år, jeg er 16 år. Begynte å barbere meg når jeg var 15, men det var mest for å få vekk alt dunet i fjeset. Jeg har fortsatt veldig dårlig skjeggvekst, og lurer på om det er noe å gjøre med det? Er det smart å trimme det ofte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
digg og ikke må kunne shave seg da..

ser ikke noe problemer for det..

Bare fordi du ser forjævelig ut med skjegg betyr ikke det at alle andre gjør det.

Han skrev vel heller ikke det?

Det eneste han sa var at personen var heldig som slapp å barbere seg. Dere som har fullt skjegg er også nødt til å gjøre vedlikeholdsarbeid for å ikke se ut som uteliggere.

Lenke til kommentar
digg og ikke må kunne shave seg da..

ser ikke noe problemer for det..

Bare fordi du ser forjævelig ut med skjegg betyr ikke det at alle andre gjør det.

Han skrev vel heller ikke det?

Det eneste han sa var at personen var heldig som slapp å barbere seg. Dere som har fullt skjegg er også nødt til å gjøre vedlikeholdsarbeid for å ikke se ut som uteliggere.

Poenget mitt var at noen folk ser bra ut med skjegg, og gjerne vil ha det.

Lenke til kommentar
jeg begynte ikke å barbere meg daglig før jeg hadde passert 20 hvis jeg ikke husker helt feil. du er enda ung så jeg tror nok det ordner seg med deg og skjeggvekst skal du nok se.

Tilsvarende her. Tror det var mellom 18 og 19 jeg begynte å barbere daglig. Men etter det fikk jeg en helt enorm skjeggvekst. Har hatt fullskjegg i mange år nå, men om jeg skulle være glatt så må jeg barbere meg daglig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...