nexus555 Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Har veldig dårlig skjeggvekst. Broren min begynte å barbere seg når han var 14/15 år, jeg er 16 år. Begynte å barbere meg når jeg var 15, men det var mest for å få vekk alt dunet i fjeset. Jeg har fortsatt veldig dårlig skjeggvekst, og lurer på om det er noe å gjøre med det? Er det smart å trimme det ofte? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Trim det så ofte som mulig, da dun i trynet ser forferdelig ut. Skjeggveksten begynner ikke til et fast tidspunkt. Du kan begynne å klage på dårlig skjeggvekst når du passerer 25. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 jeg begynte ikke å barbere meg daglig før jeg hadde passert 20 hvis jeg ikke husker helt feil. du er enda ung så jeg tror nok det ordner seg med deg og skjeggvekst skal du nok se. Lenke til kommentar
tainez Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 digg og ikke må kunne shave seg da.. ser ikke noe problemer for det.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Barbering er mer et stress i den alderen trådstarter er i! Vær glad for at du ikke har særlig vekst vil jeg si! Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Ser ikke helt hvorfor du skal klage over å ikke ha fått skjegg enda. Det ser bare dumt på folk som går i 10. eller 1. klasse... Det kommer med årene, ta det med ro. Jeg blir 21 i år og begynner å gå en noenlunde normal skjeggvekst nå. Ikke noe jeg stresser etter. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 digg og ikke må kunne shave seg da..ser ikke noe problemer for det.. Bare fordi du ser forjævelig ut med skjegg betyr ikke det at alle andre gjør det. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Det er ingenting å klage over, jeg har lite skjeggvekst i en alder av 18 år, og er egentlig veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Er nok en stund til dere kan se på dere selv som medlemmer av Beards.org. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 digg og ikke må kunne shave seg da..ser ikke noe problemer for det.. Bare fordi du ser forjævelig ut med skjegg betyr ikke det at alle andre gjør det. Han skrev vel heller ikke det? Det eneste han sa var at personen var heldig som slapp å barbere seg. Dere som har fullt skjegg er også nødt til å gjøre vedlikeholdsarbeid for å ikke se ut som uteliggere. Lenke til kommentar
jakoboz Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 ehm.. er 16, og har såvidt begynt å vokse på meg. Må nesten barbere meg annen hver dag ellers så stikker det hår ut på haka og sånt.. Egentlig bare stress.. Hørte at hvis man skal øke veksten så burden man barbere med høvel. Myte eller sannhet? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg vet ikke hvor mye jeg ville trodd på det. Virker det sannsynlig at hår vil vokse raskere om du tar det med høvel fremfor maskin? I bunn og grunn fjerner du jo bare løse hår, det er ingen kjemisk reaksjon det er snakk om her Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Fjerner løse hår? Nei du "klipper" av faste hår. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Hørte at hvis man skal øke veksten så burden man barbere med høvel. Myte eller sannhet?Myte. Skjegg vokser ikke mer eller mindre fordi du barberer deg. Hvorfor skulle bunnen av håret (hårsekken) bry seg om hva som skjer på tuppen av sine døde hudceller? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 digg og ikke må kunne shave seg da..ser ikke noe problemer for det.. Bare fordi du ser forjævelig ut med skjegg betyr ikke det at alle andre gjør det. Han skrev vel heller ikke det? Det eneste han sa var at personen var heldig som slapp å barbere seg. Dere som har fullt skjegg er også nødt til å gjøre vedlikeholdsarbeid for å ikke se ut som uteliggere. Poenget mitt var at noen folk ser bra ut med skjegg, og gjerne vil ha det. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Det kan jeg forstå, men du kunne lagt frem det poenget på en annen måte. That's all. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 jeg begynte ikke å barbere meg daglig før jeg hadde passert 20 hvis jeg ikke husker helt feil. du er enda ung så jeg tror nok det ordner seg med deg og skjeggvekst skal du nok se. Tilsvarende her. Tror det var mellom 18 og 19 jeg begynte å barbere daglig. Men etter det fikk jeg en helt enorm skjeggvekst. Har hatt fullskjegg i mange år nå, men om jeg skulle være glatt så må jeg barbere meg daglig. Lenke til kommentar
The Serpentine Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Du burde være glad, Trådstarter. Jeg er selv 16, snart 17, og har kraftig skjeggvekst og det er bare plagsomt. Lenke til kommentar
tainez Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 tror alle vil ha skjegg helt til dem får det.. var litt sånn sjæl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå