Aetius Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 PMA 2010 er like om hjørnet, og Akams utsendte vil selvsagt være på plass. Les mer Lenke til kommentar
FOTORALF Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Pentax på sin side har ikke kommet med noe nytt speilreflekskamera på lenge, og må snart komme med noe nytt Kikker du her, http://www.dpreview.com/reviews/timeline.asp?start=2009 , så ser du at det ikke er lenger tilbake enn mai -09 og september -09 siden kameraer ble lansert fra Pentax. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ja, ifølge den listen er det lengre siden olympus lanserte ett nytt SLR, men de satser vel bare på mFT for tiden? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Pentax på sin side har ikke kommet med noe nytt speilreflekskamera på lenge, og må snart komme med noe nytt - som for eksempel Pentax 645 Digital - om de skal henge med. Vel, Pentax lanserte et kamera for 4 måneder siden og ett for 7 måneder siden. Jeg vil ikke kalle det spesielt lenge siden. Begge kameraene mener jeg er fult på høyde med konkurrerende kameraer så jeg synes ikke setningen henger på greip. Nylanseringer er spennende så jeg håper selvsagt vi får se ennå mer nytt fra den kanten også. 645D kommer visstnok ganske snart. Canon bør komme med en erstatter til sin gamle 50D og Nikon bør komme med en til sin gamle D90. På objektiv-fronten håper jeg Tamron gir sin 60mm f/2 macro, K-fatning (pentax). Endret 16. februar 2010 av Simen1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Mulig jeg var litt upresis der, men faktum er at Pentax synes å ha redusert lanseringstakten litt, noe jeg synes er bekymringsverdig. Pentax er et bra merke som vi fortsatt ønsker å ha i markedet, men slik det er nå er det en slags "launch or perish"-kultur som i finanskrisetider kan være litt farlig for relativt små produsenter. EDIT: 60D? Endret 16. februar 2010 av Aetius Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 50D. Ikke rart det blir forvirring når jeg skriver 60D. Lenke til kommentar
Houd.ini Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Er det mange tilsynelatende blinde folk å treffe på fotomesser? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Er det mange tilsynelatende blinde folk å treffe på fotomesser? Nei, bare en som jeg har møtt, men jeg vet om en kar som er blind og eier (og driver) en fotosjappe i USA (og nei, det er ikke han som er avbildet). Holder det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg