Celia Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg stiller spørsmålet her fordi jeg vet at det er folk som har greie på en del som har med det som er digitalt. Jeg leter etter en nettside eller en nettbutikk som selger digitale diktafoner, de bør være billigere enn i butikk og så bør de være gode(selvsagt) Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Det første du kan gjøre er å gå på www.hardware.no og lese alle tester av mp3-spillere og finne ut hvilke av disse som har diktafon-funksjon. Jeg vet at noen av disse små fungerer veldig bra og har fått god kritikk på hardware.no. Det neste blir å finne en billig modell som er å få tak i i Norge. Jeg anbefaler psdata.no, mpx.no og komplett.no som jeg har gode erfaringer med. Du nevner ikke budsjett, men en modell med 64 MB til 500-600 kroner vil gi deg opptil 2 timer taletid i 64 kbps (mer enn bra nok kvalitet). lykke til. Lenke til kommentar
Celia Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg fant ikke noe. Fins det mp3 spillere som fungerer like bra som digitale diktafoner da? Jeg skal ha en diktafon som kan ta opp i timesvis, minst 5 timer av gangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå