avalencia Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Trenger litt hjelp til å velge hovedkort, det står mellom 2 stykker: MSI 875P NEO-FIS2R Hovedkort S478/800mhz - I875P,SATA,ATX,GbLAN,Dual-DDR,1394,Raid Asus P4C800 Hovedkort for S478/800mhz - I875P, Dual DDR, S-ATA, GBLAN, LYD Klarer ikke helt å bestemme meg for hvilket av disse jeg skal velge. Om det er noen som har noen synspunkter for og imot. Har tenkt å overklokke litt og skal bruke S-ATA disker. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Det er egentlig bare smak og behag hva du velger. Personlig ville jeg ha kjøp Abit IC7. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Var oppi samme problem som deg sisit helg, skulle velge mellom abit ic7-g og msi neo fis2r....leste mange tester, valgte til slutt abit's kort. Får kortet i morgen, kan poste litt resultater da. Lenke til kommentar
larsos Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 MSI 875P NEO-FIS2R Jeg har bestilt et slikt, og det er på vei og når jeg får det kan jeg poste litt resultater Lenke til kommentar
DarkfliP Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Abit IC7 Fått fantastisk bra kritikk.. Kjøpe det selv neste uke. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Trenger litt hjelp til å velge hovedkort, det står mellom 2 stykker: MSI 875P NEO-FIS2R Hovedkort S478/800mhz - I875P,SATA,ATX,GbLAN,Dual-DDR,1394,Raid Asus P4C800 Hovedkort for S478/800mhz - I875P, Dual DDR, S-ATA, GBLAN, LYD Klarer ikke helt å bestemme meg for hvilket av disse jeg skal velge. Om det er noen som har noen synspunkter for og imot. Har tenkt å overklokke litt og skal bruke S-ATA disker. Har testet begge de nevnte kortene og vil ut fra det annbefale MSI sitt da dette er et bedre kort med tanke på det utstyret som er med og ikke minst tilleggspakka. Asus har valgt en del "gamle/billige" løsninger + at bundeln som følger med er noe av det dårligste jeg har sett(det er et de luxe kort jeg har testet) Lenke til kommentar
avalencia Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 Takk for svar. Dere må gjerne komme med forslag til andre kort enn de to. Jeg la også merke til at Asus hadde funnet noen merkelige løsninger. forstod det slik at de ikke brukte Intel sin ICH5R, vil dette ha noe å si på ytelsen på S-ATA disker? Legger stor vekt på at kortet er stabilt. Får vel vente litt med å bestille til jeg har lest litt flere meninger. Skal bli interessant å lese resultatene til Larsos og Lord_Linus.......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå