Slugge Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg holder på med en side, hvor jeg bruker opptil flere javascript som krever å loades i headeren, men hvordan gjør jeg dette med jquery? har lest litt om $(document).ready(function(){ } men jeg aner ikke hvordan denne funker til å loade functions, hjelp! Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Når DOMet er klart så blir koden inne i ready funksjonen kjørt. Hvis du ikke bruker ready funksjonen så vil koden bli kjørt før DOMet er helt klart og da vil det hende at det er elementer du ikke får tilgang til osv. Endret 16. februar 2010 av Lek1 Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 så all min jsDOM kode skal inni (function(){HER!}? om jeg har skjønt dette riktig Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jepp $(document).ready(function() { // alle DOM manipulerende kode inn her :) }); eller short-hand $(function() { // alle DOM manipulerende kode inn her :) }); Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå