Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Komplett meningsløst å sjekke uten å ha et liv å vise til?

Gjest Guest_hm_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_hm_*

Jeg bruker gjestekonto siden jeg ikke vil ha taper-stempelet knyttet til mitt nick. Jeg er en taper, jeg har ikke noen venner (greit nok, jeg har to venner hvor jeg må reise med fly og flere timer buss for å komme fram til den nærmeste) og jeg har ikke noe liv. Skulle jeg komme i kontakt med ei jente, så vil hun antagelig ikke fange opp det helt med en gang, for jeg tror ikke jeg framstår som en taper før man kommer tettere inn på meg. Men det ville blitt veldig tydelig etter hvert. De jeg studerer sammen f.eks. vet nok ikke hvor stusselig jeg lever, ettersom jeg ikke er noen utpreget taper på skolen. Jeg fleiper med dem og har det gøy, men siden de ikke kjenner meg utenom skolen så vet de egentlig ingenting.

Hva da om jeg skulle prøve å finne meg ei jente? Jenter er opptatt av status, sosial status/verdi og hele den regla der. Ikke alle, men de aller fleste. Tviler sterkt på at en grei selvtillit oss imellom veier noe særlig opp for det. Jeg er heller ikke interessert i å finne meg et skjelvende ospeblad som er i samme båt som meg. Derfor oppstår problemet når det viser seg at den jeg kanskje framstår som overfor jenta, ikke står i stil med mitt ekstremt fattige liv. Jeg mener overhodet ikke at det er total konflikt mellom hvordan jeg framstår for nye folk i forhold til at jeg er en einstøing, men det er en viss logisk brist der. Jeg er ikke noe naturlig midtpunkt, spesielt kontaktsøkende eller noe, men jeg er heller ikke den typiske taperen som nesten beklager at han er til.

Betyr det her at jeg egentlig må begynne å bygge opp et sosialt liv før det i det hele tatt er noen vits i å tenke på kjærestejakt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse