HomzKriSs Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Heisann Jeg driver for tiden www.krissn.net Men jeg trenger hjelp til å få satt opp mitt mafiaspill (www.mafianor.org) med noen som kan mySQL og PHP. Bare ta kontakt via MSN eller mail ([email protected] eller [email protected]) Jeg betler selvfølgelig dem / de som hjelper til, men dette kommer vi tilbake til hvis det er noen som føler for å hjelpe til. Det jeg trenger hjelp til er å sette opp: Poenghandel (Kjøpe poeng via en mobil, har sms-tjeneste, mangler å scripte ferdig) Logg inn siden. Registrer deg og glemt passord. Alt annet som skal være i et mafiaspill har jeg ferdig scriptet + en CSS stil. Mvh, HomzKriSs aka Kristoffer Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Vil først ønske deg lykke til og jeg håper du finner noen som vil hjelpe deg. Og så vil jeg si til ALLE andre som leser denne tråden: Er ikke noe poeng å klage på at han skal lage enda et mafia spill, vi vet at dere ikke liker det, men gi fyren en sjanse istedenfor å slakte ideen hans og alt annet han skriver her. Lenke til kommentar
HomzKriSs Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Vil først ønske deg lykke til og jeg håper du finner noen som vil hjelpe deg. Og så vil jeg si til ALLE andre som leser denne tråden: Er ikke noe poeng å klage på at han skal lage enda et mafia spill, vi vet at dere ikke liker det, men gi fyren en sjanse istedenfor å slakte ideen hans og alt annet han skriver her. Takk for kommentaren, men dette mafiaspillet er scriptet selv noe ikke andre spill er, og jeg vil gjerne ha litt hjelp med å få kodet ferdig loginsystemet, glemt passord og registrer deg. Hvis det er noen som ønsker å hjelpe til ([email protected]) Den / den som hjelper vil få betalt. 300 - 500 i timen. Lenke til kommentar
HomzKriSs Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 HAHAAHAHAHHAH Hehe, jeg mente det ikke sånn. Men det er ingen som vil hjelpe så da kan dere slette tråden Fikk satt opp det ganske enkelt nå uansett ^^ Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Har du klart å scripte et helt mafiaspill men klarer ikke scripte login? Lenke til kommentar
masb Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Har du klart å scripte et helt mafiaspill men klarer ikke scripte login? haha. jeg aner ugler i mosen selv her Lenke til kommentar
HomzKriSs Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Har du klart å scripte et helt mafiaspill men klarer ikke scripte login? haha. jeg aner ugler i mosen selv her Hadde kodet den men det var en feil i databasen. Det er nå fikset og jeg venter nå på å få lagt over alt på min Fijitsu Siemens Primerxy 110TX Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Du aner ikke hvor upopulært dette med mafiaspill kloner er på mange forum. Dette er for det vært mange tullinger som har postet om dette og ikke et prosjekt har vært i nærheten av og bli et brukbart spill. Så et råd vent til du har noe opp og kjører og kan vise til noe. Først da sprør om kritikk. Endret 17. februar 2010 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå