melsom Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hei! Ser meg nå om etter en ny laptop. Jeg har brukt flere timer på nettet, men finner ingen maskiner som tilfredsstiller mine behov. Lurer derfor på om noen her inne har noen tips! :-) Disse punktene er viktig for meg: - Dobbel-kjerne CPU - 4GB Minne - 7.2kRPM HDD (helst!), størrelse er ikke viktig - 15-16" skjerm m/ minimum 1600x900 oppløsning, gjerne 1920x1080 - Godt batteri - Ctrl-tast til venstre, eller mulighet for re-mapping Det virker for meg som at dette er en meget vanskelig konfigurasjon å komme over.. Noen som har noen tips? Takk! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Har du ein pris ramme? Det kan vere greit du fortelle meg kva du skal bruke pc-en til. Det er svært mangen bra pc-er som kjem innom denne katagorien- Lenke til kommentar
melsom Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Hei! Ser for meg en PC til rundt 8-11k et sted. PCen skal i hovedsak brukes i jobb, så skjermkort f.eks er ikke en viktig faktor. Jobber mye med flere oppgaver samtidig, så Dual-Core CPU er viktig. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Fra Multicome er Multicom Compal NBLB2 eit godt valg. Her får du velge HDD (7200 rpm) eller SSD. Du får også velge mellom dual-core eller quad-core. Batterilevetiden var desverre svak. Her er ein test av den pc-en fra PCworld Fra Dell vill eg anbefale Dell Studio XPS 16 med RGBLED skjerm! Med 9-cellers batteri er levetiden 3 timer og litt til Endret 16. februar 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå