ebele Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ser også på PSU, jeg har sett litt på Corsair TX 750W men er usikker på om det holder i tilfelle jeg skal oppgradere til crossfire senere + at jeg kan ikke se at de er noen 6pin som skal gå til skjermkortet, lurer kanskje på om jeg må ha Corsair HX 850W. Siden de er HX modellen og ikke TX. Kanskje litt klussete forklaring men håper dere forstår, takker for alle svar. Oppsette mitt finner du her. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 CoolerMaster Silent Pro strømforsyningene synes jeg ser lovende ut. Det at de kommer med flate og svært fleksible kabler er jo bare et stort pluss. Dette gjør det bare mye enklere å organisere kablene. Lenke til kommentar
fightingosprey Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Har du sett på denne? Jeg har selv 1000W versjonen i stasjonæren og 650W i HTPC'en. Avtagbare kabler kan virkelig anbefales. Er deilig å slippe å gjemme de kablene du ikke bruker. Mindre rot i kabinettet. Trenger man flere kabler enn de som følger med kan de kjøpes separat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå