bateman Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Har Crucial ATI 9700pro. Ved spilling har maskinen en tendens til å "henge"/låse seg. Det må være skjermkortet da det er kun ved enkelte tunge spill dette skjer. Når jeg kjenner på skjermkortet er det *SINNSYKT varmt. Temperatur på prosessor/system ligger forøvrig på 36/40 grader. Bruker siste Catalyst-drivere. Må jeg til med annen kjøler på skjermkortet ? (Maskinen forøvrig er så godt utstyrt med vifter at den høres ut som en støvsuger). Eller er det noen driverinnstillinger som må forandres ? Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 tror du burde prøve å klokke ned litt... Lenke til kommentar
bateman Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 tror du burde prøve å klokke ned litt... Maskinen er ikke klokket opp slik den står nå ..... Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 ville prøvd å klokke ned likevel...evt. sette opp spenningen, men da vil det bli enda varmere Lenke til kommentar
mungo Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 på tide å blåse støvet ut fra kjøleribba til skjermkortet da. Jeg regner med at du ikke har en vifte som blåser på undersiden av skjermkortet. Dette området har en tendens til å komme i en slags "lomme" med varme. Bor hull i døra på kabinettet og monter ei stillegående 120mm-vifte. Husk grill for fingertupper. Når det gjelder de andre viftene er det ikke noen grunn til at de skal samlet høres ut som en støvsuger. Det finnes så mange stillegående vifter nå til dags så gjør deg selv en tjeneste og kjøp noen andre vifter. En annen ting: hvis det jeg skriver her ikke er relevant eller ikke hjelper så returner kortet og krev og få et nytt på garantien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå