EkanTrike Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har noen spørsmål rundt dette. Jeg har bestemt meg for å bli inginør. Og da jeg mangler en del skole så tenkte jeg på "Forkurs Inginør". Men er det slikt å forstå at en MÅ ha fagbrev for å ta slikt? Jeg har Grunnkurs Mekaniske fag samt VK1 Plate og sveis. Men grunnet en del omstendigheter fikk jeg ikke fullført dette. Etter dette har jeg jobber 2 år innen IT. Så hvor og hvem bør jeg i grunn snakke med for å få en klarhet i dette? Samt får eventuelt søkt meg opp til skole? Jeg bor på Karmøy så om noen har noen kontaktpersoner på Haugalandet så hadde jeg satt stor pris på dette Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Du må ha allmennfagene du tar på VG2, ellers er det fritt frem, men regn med å jobbe ræva av deg. R1 og R2 er blytungt, og historie er et gigantisk pensum. Lenke til kommentar
EkanTrike Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Du må ha allmennfagene du tar på VG2, ellers er det fritt frem, men regn med å jobbe ræva av deg. R1 og R2 er blytungt, og historie er et gigantisk pensum. Ja det er nok en grunn til at jeg har tenkt å ta skolen på fulltid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå