Marius5051 Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Resultatet er på vei, har kommet lat for langt til å ha samvittighet til å snu. Da blir det nok en del gode bilder! For å være helt ærlig husker jeg ikke specsene selv, men de står vel i en av de tidligste postene. Den begynner iallfall å bli noe utdatert, men fortsatt i stand til å gjøre den jobben den skal gjøre. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Dette ser bra ut gleder meg til å se fortsettelsen Lenke til kommentar
jorgen230 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Sykt er det eneste jeg kan si I love it Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Mange takk, mange takk folkens! Jeg kan si at jeg gleder meg til å fortsette med dette prosjektet i sommer. Jeg er litt spent på om vanntanken kommer til å lekke eller ikke, den skal ikke gjøre det, men man vet aldri hva som skjer etter hvert som tiden går. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Lenge siden siste, men likte veldig godt hvordan kabinettet var blitt i siste innlegg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå