Carontir Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hei, Har kjøpt et Antec P193 (og mange ting å putte i det ) ...og nå har jeg et dumt spørsmål: Skruer til å feste "ting" (som Hovedkort og Harddisk) i kabinettet, bør/pleier de å følge med kabinettet (det gjorde de ikke) eller komponentene som skal festes (det gjorde de heller ikke)??? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Slike ting skal følge med kabinettet. Om du ikke fikk med slik tilbehør, ville jeg straks kontaktet butikken du kjøpte kabinettet. Be dem kostnadsfritt sende deg det manglende tilbehøret, om ikke ville jeg hevet kjøpet. NOTER: Om du har kjøpt kabinettet fra såkalt Bvare eller demo sortiment, ligger du værre til. Bvare/demo salg innebærer at det kan inneholde mangler, slik som i dette tilfellet skruer til å feste komponenter med. Dette står også opplyst før du kjøper produktet. Lenke til kommentar
Carontir Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Takk for raskt svar! Kjøpte det nytt fra Netshop.no, så jeg ringer dem i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå