olesaue Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Hei, kjøpte en kamerat av meg sin PC på fredag. Og har hatt litt problem med den siden det. På lørdag frøs den en gang, da jeg sørfet på nettet. Idag frøs det en gang i WoW. Det som skjer er at alt fryser, hører litt lyd på Skype eneste, så må jeg restarte. Så jeg tok på dataen, orka ikke logge innpå WoW en gang, og tenkte meg et par runder med CoD før jeg hoppet til køys. Men etter ca 30 min spilling, frøs det igjen. Og jeg restarta. Hva kan problemet være? Får alltid beskjed om å skrive PC specs, så: 2gig DDR2 XFX GeForce 8500gt (litt varmt, men klarer fiint fint å holde på det en stund, uten å ta bort henda) En KALD AMD (ja faktisk, en kald AMD) Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+ 2,2ghz. Windows XP 32bit. Takk for svar. Psst - er det et program der jeg kan skjekke temp. for prosessor/grafikk kort? Takk. Endret 15. februar 2010 av olesaue Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det å ta på komponenter for å gjette temperatur fungerer sjelden godt. Last ned HWmonitor. Burde gi deg informasjonen du er ute etter. Det høres veldig ut som et varme-problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå