sdf123 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har nå sett The Office, både engelsk og amerikansk utgave. Finnes det noen lignende show som kan anbefales? Jeg har sett disse, er litt i samme type sjanger hvertfall; - Eastbound & Down - Extras - Trailer Park Boys Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Arrested Development: Anbefales veldig! Curb Your Enthusiasm: Veldig likt humoren i The Office til tider. Bored To Death: Grei ny komiserie, virker for de fleste kjedelig men er en del The Office-fans i statene som liker denne. Jeg digget den. Andy Barker, P.I.: Nedlagt etter 6 episoder. Ikke beste forslaget dog. Tony Hale fra Arrested Development er med. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Flott! Skal sjekke ut Arrested Development. CUE har jeg sett litt av sesong 1, men falt ikke helt i smak. Blir det bedre? Kan jo sjekke ut bored to death, men Andy Barker dropper jeg om det bare er laget 6 episoder. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Summer Heights High skal visstnok være high school-versjonen av the office, uten at jeg har sett det selv. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Den norske serien: Bot og bedring Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Mer en sitcom, vel? "Etaten" er vel det nærmeste Norge har vært "The Office". Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 I tilegg har Ricky Gervais en animert tv-serie som starter på fredag i statene på HBO. Som skal være likt det meste av podcastene hans. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) NBC har en serie som heter Parks and Recreation som er veldig likt den amerikanske The Office. Sesong 1 er litt svak, men blir bedre og bedre. Akkurat nå mener jeg at Park And Recreation er like gode som de nyeste The Office episodene. Edit: Mahavishnu, er det ikke helt identisk med animasjon? Endret 18. februar 2010 av Autzen Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Arrested Development er dritt. Ikke se på det. Sats på Curb your enthusiasm. Kongeserie. Kanskje bedre enn Office til og med. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Arrested Development er dritt. Ikke se på det. Kan avkreftes. En meget morsom serie etter min mening. Taper seg dessverre ganske mye mot slutten. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg prøver meg på Arrested Developments og Parks and Recreation. Prøvde meg på Curb Your Enthusiasm men falt ikke helt i smak, blir det bedre etterhvert. Bare sett 2-3 av de flrste episodene. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg prøver meg på Arrested Developments og Parks and Recreation. Prøvde meg på Curb Your Enthusiasm men falt ikke helt i smak, blir det bedre etterhvert. Bare sett 2-3 av de flrste episodene. Ja det blir mye bedre. En av de få seriene hvor de siste sesongene er virkelig best. Sesong 5 er den svakeste, men 4, 6 og 7 er knall. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ja, anbefaler Parks and Recreation. Meget spesielle karakterer. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Mahavishnu, er det ikke helt identisk med animasjon? Sa jeg noen gang at det var likt? Jeg bare nevnte at Gervais hadde en ny serie på gang, ikke at det var likt The Office. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå