Hagforce Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Utrolig lekker sak dette, med alu design. Liker utgaven med grønne plast detaljer best. De første nettbutikker og operatører har nå denne i sine prislister. Mange med dato 20.03.2010. Prisen ser ut til å bli rundt 3 700,- Rimeligst hos Dustin for tiden? CPU speed – 600 MHz Android™ 2.1 (Éclair) with HTC Sense Memory ROM – 512 MB, RAM: 384 MB Dimensions – (LxWxT) 112 x 56.3 x 11.5 mm (4.41 x 2.22 x 0.45 inches) Weight – 126 grams (4.44 ounces) with battery Display – 3.2-inch AMOLED touch-sensitive screen with 320 X 480 HVGA resolution Network – HSPA/WCDMA: Europe/Asia: 900/2100 MHz Upload speed of up to 2 Mbps and download speed of up to 7.2 Mbps Quad-band GSM/GPRS/EDGE: 850/900/1800/1900 MHz Onscreen navigation – Optical trackball GPS – Internal GPS antenna Sensors: G-Sensor, Digital compass, Proximity sensor, Ambient light sensor Connectivity – Bluetooth® 2.1 with FTP/OPP for file transfer, A2DP for wireless stereo headsets, and PBAP for phonebook access from the car kit Wi-Fi® – IEEE 802.11 b/g 3.5 mm stereo audio jack Standard Micro-USB (5-pin micro-USB 2.0) Camera – 5 megapixel color camera with auto focus and flash Audio supported formats - Playback: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma Recording: .amr Video supported formats - Playback: .3gp, .3g2, .mp4, .wmv Recording: .3gp Battery – Rechargeable Lithium-ion polymer or Lithium-ion battery Capacity – 1300 mAh Talk time -Up to 440 minutes for WCDMA, Up to 490 minutes for GSM Standby time – Up to 560 hours for WCDMA, Up to 440 hours for GSM Expansion slot – microSD™ memory card (SD 2.0 compatible) AC adapter – Voltage range/frequency: 100 ~ 240V AC, 50/60 Hz DC output – 5V and 1A Special feature – Friend Stream CNET UK (Hands on med video) Techradar (Hands on) Amobil ITAvisen Gizmodo Engadget Endret 17. februar 2010 av Hagforce Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Venter vel heller på HTC Desire/Bravo ^^ http://phandroid.com/2010/02/15/htc-bravo-...zons-nexus-one/ Større skjerm og 1ghz snapdragon, mye penere enn google nexus + at den har sense Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Ja, lekker den. Men blir nok litt for høy prisklasse for min del. Håper Legend blir priset slik Hero er i dag. Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Venter vel heller på HTC Desire/Bravo ^^http://phandroid.com/2010/02/15/htc-bravo-...zons-nexus-one/ Større skjerm og 1ghz snapdragon, mye penere enn google nexus + at den har sense Jeg venter heller på Incredible. http://pocketnow.com/rumor/exclusive-htc-incredible-photos Synes den ser bedre ut enn Desire. Men det har ikke kommet ut noen specs ennå. Endret 16. februar 2010 av Kneipp Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Venter vel heller på HTC Desire/Bravo ^^http://phandroid.com/2010/02/15/htc-bravo-...zons-nexus-one/ Større skjerm og 1ghz snapdragon, mye penere enn google nexus + at den har sense Jeg venter heller på Incredible. http://pocketnow.com/rumor/exclusive-htc-incredible-photos Synes den ser bedre ut enn Desire. Men det har ikke kommet ut noen specs ennå. Jeg tipper Desire og Incredible vil ha samme specs. Desire for Europa og Incredible for Verizon i USA Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Promo snutt av legend her Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Venter vel heller på HTC Desire/Bravo ^^http://phandroid.com/2010/02/15/htc-bravo-...zons-nexus-one/ Større skjerm og 1ghz snapdragon, mye penere enn google nexus + at den har sense Jeg venter heller på Incredible. http://pocketnow.com/rumor/exclusive-htc-incredible-photos Synes den ser bedre ut enn Desire. Men det har ikke kommet ut noen specs ennå. Jeg tipper Desire og Incredible vil ha samme specs. Desire for Europa og Incredible for Verizon i USA Håper ikke at det stemmer, at Incredible blir carrier only versjon.. Da tror jeg går for Desire ja. Ser ut som Incredible har dual led flash mens Desire har bare en. Vet ikke om det har så mye å si men. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Utrolig lekker sak dette, med alu design. Så det er bare imitasjon av aluminium? Altså plast? Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Nei, hele "kappen" til telefonen er freset ut av et stykke aluminium. Bare de sorte detaljene på bildene er plast. Les omtaler på noen av linkene. Skal visstnok virke veldig solid, og gi meget god kvalitets følelse. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Nei, hele "kappen" til telefonen er freset ut av et stykke aluminium.Bare de sorte detaljene på bildene er plast. Les omtaler på noen av linkene. Skal visstnok virke veldig solid, og gi meget god kvalitets følelse. Såpass ja! Godt å se noe annet enn gode og dårlige plastikkvarianter blant mobiler en gang i blant. Jeg elsker 8800-serien til Nokia, hadde de hatt litt bedre spesifikasjoner ville jeg ikke nølt med å kjøpe en. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Bare jeg som blir litt irritert over at de utnytter skjermplassen så dårlig på denne fonen, og kun klarer å stappe inn 3.2" skjerm? Og hvorfor så dårlig oppløsning? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 For å gjøre det billigere antar jeg Men ja er enig i at Desire også burde hatt samme aluminiumsgreie 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Gleder meg til den kommer. Når kan man forhåndsbestille? Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Den ligger allerede ute på e-bay for forhånds bestilling LINK Synes prisen var veldig stiv. Håper den kommer en god del ned etter den er tilgjengelig på markedet. Endret 17. februar 2010 av Hagforce Lenke til kommentar
BlinkyBill Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Den ligger også ute på Dustinhome. Prisen er 3704kr der. Tviler på at den faller noe særlig, det er jo ca samme prisen som Hero har nå. Da er det vel større sjanse for at Hero blir billigere Endret 17. februar 2010 av BlinkyBill Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Kun kr 259,- som skiller Desire og Legend (hos Dustin). Blir ikke lett å velge her. Som flere nevner, så kunne jeg tenkt meg Desire i alu-design... Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Ja, merkelig prising dette. Desire har jo en god del bedre specs. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Design som en Macbook Pro og med et åpent OS. Perfekt! Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Ser det er mange som har lyst på Desire, men er det bare jeg som har lyst på Legend? Her er en bra Review av Legend Engadget review Endret 10. mars 2010 av -sprut- Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ufattelig dårlig videoinnspilling på kameraet... choppy som fy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå