martin9 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Jeg skal prøve guiden din, men jeg lurer på hvordan man overklokker telefonen slik at man får den til å jobbe raskere? Og vet dere en god og stabil rom (2.3) helst med Sense? Endret 21. juni 2011 av martin9 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Når jeg prater hører jeg så vidt hva de i den andre enden sier, det er liksom som om de er langt borte. Det har vært slik en stund nå og er utrolig plagsomt fordi jeg hører nesten ikke hva folk sier! Noen som har et lignedes problem? Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Pakk ut hack4legend-v5.zip til en mappe på din pc. Gjør følgende: /data/local/flash_image misc /data/local/misc1-2.img exit Så langt kommer jeg, men ikke lenger. Får "read errror at... <Out of memory> Noen som vet hva det kan skyldes? Hvis jeg gir opp her, må noe gjøres før jeg kan bruke telefonen som normalt? Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Når jeg prater hører jeg så vidt hva de i den andre enden sier, det er liksom som om de er langt borte. Det har vært slik en stund nå og er utrolig plagsomt fordi jeg hører nesten ikke hva folk sier! Noen som har et lignedes problem? Har hatt samme problem på et par eldre telefoner. I begge tilfellene hadde det kommet rusk inn i høyttaleren slik at den ikke fikk beveget seg fritt. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Når jeg prater hører jeg så vidt hva de i den andre enden sier, det er liksom som om de er langt borte. Det har vært slik en stund nå og er utrolig plagsomt fordi jeg hører nesten ikke hva folk sier! Noen som har et lignedes problem? Har hatt samme problem på et par eldre telefoner. I begge tilfellene hadde det kommet rusk inn i høyttaleren slik at den ikke fikk beveget seg fritt. Har du noe tips for hvordan jeg kan rense den? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 usb kontakta er blitt slitt så nå kan jeg ikke koble den til pc lenger, og for å lade må jeg lirke litt rundt på ledningen før den får kontakt. Er dette garanti eller må jeg se på det som slitasje? Mobilen er 1.5 år gammel nå. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Det er nok en reklamasjon sak det. Så lenge det ikke er noen tegn på skader fra fall osv. eller de finner fuktskader inni. så skal de fikse det graits. Merker selv at min begynner å falle litt lettere ut av laderen enn før.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det er ikke selve kontakten på laderen som begynner å bli dårligere da? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det er ikke selve kontakten på laderen som begynner å bli dårligere da? Nei det er ikke laderen, jeg har flere micro usb ledninger som brukes om hverandre. Men det spiller ingen rolle, Legenden er byttet med en iPhone 4s Lenke til kommentar
kverna Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det er nok en reklamasjon sak det. Så lenge det ikke er noen tegn på skader fra fall osv. eller de finner fuktskader inni. så skal de fikse det graits. Merker selv at min begynner å falle litt lettere ut av laderen enn før.. Er systemkontakten fysisk skadet går det ikke på garanti, og vil bli en betalbar reparasjon(med mindre den er fuktskadet). Lett å ødelegge kontakten hvis man presser ladekabel inn skeivt. Se på hjørnene av kontakten, de skal være firkantet med sort plastikk. Er de avrundet og/eller kobberet vises vil det mest sannsynlig bli betalbar service. Til info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå