Shazame15 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Last ned to apper: skandinavisk skjermtastatur (pass på at du følger instruksjonene nøye på market-siden, det er ikke bare å installere) og Norwegian dictionary. Begge skal være av samme person. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Har gjort det, men vil ha "klassisk" tastatur (sånn der flere bokstaver på 1 tast) og at den skal autokorrekt hva jeg skriver. Men det er som om ordboken ikke registeres. EDIT: Virker som om jeg må har OSet satt til Norsk for at det skal fungere...kjipt. Men nå vil den ikke akkesptere å bruke "vanlig" tastatur som du har på tast mobiler. Endret 29. mai 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
koots Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Swiftkey er et knalltastatur som jeg av en eller annen merkelig grunn ikke bruker. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Har gjort det, men vil ha "klassisk" tastatur (sånn der flere bokstaver på 1 tast) og at den skal autokorrekt hva jeg skriver. Men det er som om ordboken ikke registeres. EDIT: Virker som om jeg må har OSet satt til Norsk for at det skal fungere...kjipt. Men nå vil den ikke akkesptere å bruke "vanlig" tastatur som du har på tast mobiler. Fulltastatur er jo 100 ganger bedre enn "vanlig" mobiltastatur på en telefon med trykkskjerm da. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Uenig, nå må jeg trykke en og en bokstav. Det å ha 3-4 bokstaver på 1 knapp er mye greiere og raskere. Ikke for å snakke om at jeg får større knapper pga det. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Du vil endre mening når du venner deg til det. Evt kan du bruke Swype/Slide IT. Da slipper du å trykke, bare stryker fingeren over bokstavene. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Noen som har prøvd ROMen basert på HTC Salsa, med Sense 2.1? Vurderer denne, men venter til Bluetooth og WiFi funker uten problemer. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=987251 Lenke til kommentar
SRD Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Har brukt den en del, og synes den fungerer bra. Litt problemer med Wi-Fi, men Bluetooth har jeg aldri test. Grunnen til at jeg ikke bruker den som standard ROM er fordi den ikke har Wi-Fi Hotspot enda. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 WiFi AP er ikke noen big deal for meg, men trenger Bluetooth til handsfree i bilen. Hvor rask er den? Ser lovende ut med Quadrant scores rundt 800, virker som om den er like rask som Cyanogen. Stemmer det i praksis? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Til vanlig bruk føles den veldig snappy, og jeg vil faktisk si at den er litt mer snappy enn CM7. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Bekrefter at antenna er i dekselet. Fikk byttet deksel på service, og problemet har ordnet seg. Det som kan gjøres er evt. å få en bedre moddet antenne, i og med at dette gjentar seg gang på gang i.flg. service og at hver gang jeg sender mail, vil jeg få tilsendt nytt deksel! Kjempeflott. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Kan du ikke få pengene tilbake den tredje gangen da? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Tenkte jeg kanskje skulle roote legende for er lei den er treig. Hva mister jeg da av programmer som ikke blir erstattet med standard android? Vet jeg mister sense, men her blir jo meste parten erstattet. ( kalender osv.) Mister jeg wi fi hotspot? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nei, med CM7 så har du Wi-Fi hot spot. Ellers så er det jo bare å prøve å se om det er noen program savner, og om det skulle være det så legger du en ROM med Sense. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg har nå fått meg Desire Z og tenker dermed på å selge min HTC Legend. Hva tror dere det er mulig å få for den? Bør jeg forresten skrive annonsen at telefonen kan leveres som rootet med Android 2.3 nye HTC Sense? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Tja, man får vel nye Legender til 2000,- for tiden? Så 1000 - 1500 alt etter hvordan den er behandlet? Kan jo skrive at den leveres rootet med Android 2.3, om ønskelig. Så får du heller legge inn en urootet RUU om ikke. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Og da var antenna dårlig igjen.. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Og da var antenna dårlig igjen.. Samme her.. :L Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hvilke guider vil dere anbefale hvis man skal roote? Har offisielle 2.2, så da må jeg kanskje downgrade? Er det ingen av de lette måtene som funker til Legend? (superoneclikc etc.) Lenke til kommentar
jonaseg Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Heh, frekt å anbefale sin egen kanskje, men ser ut til at folk har fått det til ved å følge den.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1204383&st=720&p=16900303entry16900303 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå