Gå til innhold

HTC Legend, den lekreste Android telefonen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer vel litt an på hvem du spør. Jeg foretrekker CyanogenMod 7. Nå er den helt stabil. Hvis du ønsker sense så ville jeg ha ventet litt og installert Wildfire S ROM når den kommer me Wi-Fi, ellers så er BlaY0 0.8.4 en veldig god ROM basert på stock 2.2 til Legend.

Lenke til kommentar

har lasted ned CM7 så blir den, men jeg har et lite problem under rootinga. I step 2 i r4-legend-root bare åpnes cmd og den starter dameon tools før vinduet bare forsvinner og det ikke skjer noe mer.

Har nedgradert HTC sync uten hell, prøvd med flere forskjellige minnekort i mobilen, slått både pcen og mobilen av og på. Uten hell.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Siden du har 2.2 har du helt sikkert Hboot 1.01, så da vil ikke den guiden fungere direkte. Det kan være greit å lese igjennom den først, siden det er en del ting som står der som kan være likt eller være greit å vite før du setter igang. Her er en guide for hvordan du rooter Legend med Hboot 1.01.

Når det gjelder ROM så vil jeg anbefale CyanogenMod (har ikke Sense, men alt fungerer utmerket) eller denne. Siste nevnte har Sense men er ikke helt ferdig utviklet enda og mangler blant annet Wi-Fi. Begge ROM-ene er utrolig raske og er basert på Android 2.3.

PS. CyanogenMod ROM-ene finner du Rom Manager som du kan laste ned fra markedet når du har rootet telefonen.

Endret av SRD
Lenke til kommentar

Siden du har 2.2 har du helt sikkert Hboot 1.01, så da vil ikke den guiden fungere

...

laste ned fra markedet når du har rootet telefonen.

Tusen takk! Da blir det rooting "til helga, kanske" :)

Endret av martin9
Lenke til kommentar

hvis jeg ikke husker feil måtte jeg nedgradere og wipe for å i det hele tatt få root på min legend, så da blir det meste vekk.

Har prøvd alt jeg, med hboot 1.01 og android 2.2 klarer jeg ikke å få til root.Ikke engang nedgradering fungerer :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

At telefonen er branded betyr at den er merket av f.eks et teleselskap. Vodoafone og Sprint er to gode eksempler på teleselskap som er hissige på å brande telefonene. Merk branding er ikke det samme som operatørlås.

Brandingen kan være f.eks at telefonen har logo fra operatøren istedenfor produsenten utenpå, eller at operatøren har lagt inn eget design på menyer, eget bakgrunnsbilde/toner osv.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...