Gå til innhold

HTC Legend, den lekreste Android telefonen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halp.

Noen som har fått Grooveshark til å virke på Legend? Hos meg stopper programmet å virke om jeg prøver å spille av en sang, samme om den er syncet offline eller ikke.

Edit: Nvm, tilbake på Spotify igjen, mye bedre imo, selv om det koster en 50-lapp mer.

Endret av koots
Lenke til kommentar

Hvilken ROM bruker du? Når jeg skrev saken for Amobil hadde jeg en tidlig versjon av Froyo (Android 2.2). I dag scorer jeg 1206 med Gingerbread (Android 2.3) og 787 MHz på prosessoren.

Bruker du siste versjon av Quadrant? Etter å ha installert versjonen der de hadde fiksa 3D-grafikk droppa quadrant-scoren min fra 9xx til rundt 850 (ingen overklokking).

Lenke til kommentar

Originalt veksler prosessoren mellom 480 og 600 MHz, men med rootet telefon kan du få den til å veksle mellom 245 til 864 MHz, og du kan få den til å ligge på f.eks 245 MHz når skjermen er av. Da vil den faktisk bruke mindre strøm enn en stock telefon. Du klarer ikke å smelte å CPU-en med å overklokke telefonen. For det første er det veldig lite varmeutvikling fra den i utgangspunktet, og det øker ikke så mye selv om du overklokker. Dessuten er det i de aller fleste tilfeller for høy spenning som dreper prosessoren, og på Legend er det ikke mulig å øke spenningen på prosessoren. ;)

Lenke til kommentar

Noen måte å få sletta setcpu fra recovery uten å ta en full wipe? Overklokking er tydeligvis ikke for meg :cry:

Jeg får såvidt skrevet pinkoden min før telefonen låser seg eller rebooter.

Krysset av backup sist gang jeg oppdaterte romen med rom manager, men finner ingen nand-restore-greier...

Endret av SvadaVon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...