SRD Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Er det uten overklokk? Fikk varsling på telefonen idag om ny CM, men har ikke fått installert den enda. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jepp, helt uten overklokking og annet dilldall. Bare "stock" Cyanogen 7. Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Sitter på en legend og vurderer og roote mens jeg venter på optimus 2x. Kommer til å selge telefonen på finn. Er det greit å få tilbake fabrikk standarden uten at man ser at den har vært rootet? Link til noen fine guider settes pris på Lenke til kommentar
SRD Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det er ganske enkelt ja. Se her eller her. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Meh, la nettop inn CM 7 nightly (aner ikke hvilken build, siste tilgjengelige), men får ikke APN til å virke? Slår den av/på, rebootet tlf, men ikke faen om den vil koble seg til, får ikke opp noe H/G/E ikon i statusbaren en gang. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Helt siden jeg fikk Froyo på telefonen har den vært meget ustabil. Låser seg og restartes i hytt og pine. Bare meg? Endret 31. januar 2011 av J-Core Lenke til kommentar
SRD Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Meh, la nettop inn CM 7 nightly (aner ikke hvilken build, siste tilgjengelige), men får ikke APN til å virke? Slår den av/på, rebootet tlf, men ikke faen om den vil koble seg til, får ikke opp noe H/G/E ikon i statusbaren en gang. Har du prøvd å endre nettverk? Har du prøvd å legge inn APN manuelt? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 APN'n min var tom når jeg la inn CM7. Så måtte legge den inn manuelt. APN'n til telenor/netcom/tele2 finner du på forumet her en plass Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ah, derfor ja Kjapt søk på google så fant jeg en som funka. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Bare min legend som vibrer i tide og utide? jævla plagsomt! Lenke til kommentar
jonaseg Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ikke bare din. Stock 2.2 Lenke til kommentar
AliasPenger Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 min fibrerer også helt random og skrur seg på av seg sjøl. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Noen som vet om HTC vet om det? hadde vært fint med en liten oppdatering. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Kjører nå CyanogenMod 7 nightly build # 19, og scoret nettopp 943 i Quadrant. Det er faktisk høyere enn en Samsung Galaxy S rett ut av boksen (dvs. ikke oppdatert til Android 2.2): Telefonen hakker ikke i det hele tatt selv om den kjører Android og ikke har hardwareaksellerert GUI. OMG, skulle nesten tro at det var en iPhone Lyst til å nevne kjapt hva du har tweaket for å få til dette? Jeg la inn CM7 for 2 dager siden og det fungerer greit, men jeg lastet inn en gammel 2.1 (stock htc) backup og det var jo et fyrverkeri av hastighet i forhold til CM7 (stock). Edit: Spesielt... Klarte å semi-bricke telefonen når jeg skulle restore CM7 fra den gamle 2.1 romen (ikke wipe & clean, bare restore backup fra ROMmanager) så nå er den stuck på HTC logoen... Leste kjapt på nett, men fant ikke noen smarte løsninger. Prøvde å installere en RUU, men det ville ikke fungere. Bah. Edit2: Fixed. Hadde for det første lastet ned feil RUU, og for det andre måtte jeg ned med både andriod SDK samt JRE + JDK og noe kuking i dos/cmd før det ville virke. Stock 2.1 sense nå lol, unrooted... back to square one! Endret 1. februar 2011 av Feh Lenke til kommentar
SRD Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 CM7 er rask uten noen tweaks. Jeg klarte nettopp 1206 poeng i Quadrant uten noe annet enn å ha overklokket prosessoren til 787 MHz. Lenke til kommentar
jonaseg Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvordan legger man inn google apps(market, gmail osv) i nightlies? Prøvde å flashe gapps-mdpi-tiny-20101020-signed.zip med clockworkmod, men cm bootloopet bare.. Kan jo holde meg fra nightlies, er jo ikke akkurat ment til daglig bruk uansett. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Det enkleste er å laste ned gjennom ROM-manager. Der kan du få lastet ned og installert ROM og gapps i samtidig Lenke til kommentar
jonaseg Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jo, men jeg er s-on. Kan jeg likevel bruke ROM-manager? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg er S-ON og har brukt ROM Manager uten problemer i månedsvis. Hva er egentlig S-ON of S-OFF for noe egentlig? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Lyst til å nevne kjapt hva du har tweaket for å få til dette? Jeg la inn CM7 for 2 dager siden og det fungerer greit, men jeg lastet inn en gammel 2.1 (stock htc) backup og det var jo et fyrverkeri av hastighet i forhold til CM7 (stock). Har ikke tweaket noe som helst. Wipet telefonen første gang jeg la inn en CM7 nightly, etter det har jeg oppgradert fire-fem ganger uten å wipe noe. Telefonen er mye raskere enn den var med Sense 2.1, både i benchmarks og "opplevd hastighet". Kjipt at din er treig med CM7, fint å ha backup av "gamleoppsettet" når man opplever slikt :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå