Gå til innhold

HTC Legend, den lekreste Android telefonen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh, la nettop inn CM 7 nightly (aner ikke hvilken build, siste tilgjengelige), men får ikke APN til å virke? Slår den av/på, rebootet tlf, men ikke faen om den vil koble seg til, får ikke opp noe H/G/E ikon i statusbaren en gang.

Lenke til kommentar

Meh, la nettop inn CM 7 nightly (aner ikke hvilken build, siste tilgjengelige), men får ikke APN til å virke? Slår den av/på, rebootet tlf, men ikke faen om den vil koble seg til, får ikke opp noe H/G/E ikon i statusbaren en gang.

Har du prøvd å endre nettverk? Har du prøvd å legge inn APN manuelt?

Lenke til kommentar

Kjører nå CyanogenMod 7 nightly build # 19, og scoret nettopp 943 i Quadrant. Det er faktisk høyere enn en Samsung Galaxy S rett ut av boksen (dvs. ikke oppdatert til Android 2.2):

post-14496-0-76143600-1296336986_thumb.png

Telefonen hakker ikke i det hele tatt selv om den kjører Android og ikke har hardwareaksellerert GUI. OMG, skulle nesten tro at det var en iPhone :p

Lyst til å nevne kjapt hva du har tweaket for å få til dette? Jeg la inn CM7 for 2 dager siden og det fungerer greit, men jeg lastet inn en gammel 2.1 (stock htc) backup og det var jo et fyrverkeri av hastighet i forhold til CM7 (stock).

Edit: Spesielt... Klarte å semi-bricke telefonen når jeg skulle restore CM7 fra den gamle 2.1 romen (ikke wipe & clean, bare restore backup fra ROMmanager) så nå er den stuck på HTC logoen... Leste kjapt på nett, men fant ikke noen smarte løsninger. Prøvde å installere en RUU, men det ville ikke fungere. Bah.

Edit2: Fixed. Hadde for det første lastet ned feil RUU, og for det andre måtte jeg ned med både andriod SDK samt JRE + JDK og noe kuking i dos/cmd før det ville virke. Stock 2.1 sense nå lol, unrooted... back to square one!

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Hvordan legger man inn google apps(market, gmail osv) i nightlies?

Prøvde å flashe gapps-mdpi-tiny-20101020-signed.zip med clockworkmod, men cm bootloopet bare..

Kan jo holde meg fra nightlies, er jo ikke akkurat ment til daglig bruk uansett.

Lenke til kommentar

Lyst til å nevne kjapt hva du har tweaket for å få til dette? Jeg la inn CM7 for 2 dager siden og det fungerer greit, men jeg lastet inn en gammel 2.1 (stock htc) backup og det var jo et fyrverkeri av hastighet i forhold til CM7 (stock).

Har ikke tweaket noe som helst. Wipet telefonen første gang jeg la inn en CM7 nightly, etter det har jeg oppgradert fire-fem ganger uten å wipe noe. Telefonen er mye raskere enn den var med Sense 2.1, både i benchmarks og "opplevd hastighet". Kjipt at din er treig med CM7, fint å ha backup av "gamleoppsettet" når man opplever slikt :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...