Krankemot Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Er med Sense ja, og alt fungerer som det skal. Forskjellene fra original Vodafone ROM er vel at denne er rootet og oppstartslyden er fjernet. Tror også alle Vodafone programmene er fjernet. Gidder ikke vente mer... Kan du linke til den? mulig jeg som er dum, men jeg finner den ikke :/ http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=610&order=desc Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Med min htc legend så fulgte det med handsfree med ledning. På denne så er det også hoppe frem og tilbake knapp (for musikk) og en leggpå/svar på samtale knapp. Cellon: Det er jo ikke så rart at mikrofonen ikke virker siden det ikke er mikrofon på det du har. Det er interessant at apple-kontroller virker på HTC, hvis man kan bruke appleutstyr på HTC er det jo endel å velge mellom. Se igjen Tips: se bak selve kontrolleren, dersom du finner et bilde av det. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Er med Sense ja, og alt fungerer som det skal. Forskjellene fra original Vodafone ROM er vel at denne er rootet og oppstartslyden er fjernet. Tror også alle Vodafone programmene er fjernet. Gidder ikke vente mer... Kan du linke til den? mulig jeg som er dum, men jeg finner den ikke :/ http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=610&order=desc Her er den jeg bruker denne uten A2SD. Lenke til kommentar
Snærk Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Det at skjermen ikke går helt ut i kantene, får jo telefonen til å se ut som om den er fra silkemarkedet i kina. Nei, men er det ikke en rund knapp midt under skjermen.. så rart at iPhone, som ble designet FØR denne har det og! Kopimaskinen skar seg litt når det kom til knekken, men alt i alt en finfin etterlikning. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Ehh... Nå var det jo ikke akkurat Apple som fant opp runde knapper... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Lukter jeg Apple-fanboy? Uansett, kan ikke akkurat si at Legend ligner noe særlig på iPhone utenom det som er nødvendig når vi snakker om telefoner av typen "stor trykkskjerm på fremsiden". Skal du først gnåle om iPhone-kopier kan du i det minste finne en telefon som ligner litt mer. Endret 26. november 2010 av KongKake 1 Lenke til kommentar
jonol Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) KongKake: +1! Jeg kjører forøvrig samme ROM som SRD, og er kjempe fornøyd, digger wifi hotspot! Endret 26. november 2010 av jonol Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Kjører MoDaCo sin 2.2 ROM jeg, funker fett. Bedre enn de andre ROM-ene jeg har kjørt. Eneste jeg savner er standard Android lockscreen og ikke HTC sin (ja, vet jeg kan legge inn apps som fikser det, men har kun dårlig erfaring med slike apps ). Men må si Legenden ble et par hakk bedre med 2.2. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 SRD: betyr det at du ikke kan installere apps på sd-kortet?, Det er en av hoved-featurene jeg savner... Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Det at skjermen ikke går helt ut i kantene, får jo telefonen til å se ut som om den er fra silkemarkedet i kina. Nei, men er det ikke en rund knapp midt under skjermen.. så rart at iPhone, som ble designet FØR denne har det og! Kopimaskinen skar seg litt når det kom til knekken, men alt i alt en finfin etterlikning. http://www.topnews.in/files/steve-jobs.jpg Runk ivei. 3 Lenke til kommentar
SRD Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 SRD: betyr det at du ikke kan installere apps på sd-kortet?, Det er en av hoved-featurene jeg savner... Kan fortsatt legge programmer på minnekortet, men forskjellen er at ROM-en uten A2SD bruker Android sin egen funksjon for å gjøre dette. A2SD bruker en et egen program for å gjøre dette, og da kreves det en egen partisjon for å legge programmene på (i hvert fall var det slilk sist jeg prøvd en ROM med A2SD). Lenke til kommentar
mellow_d Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Vurderer bare å roote min legend nå, begynner å bli lei av å vente på froyo. noen som vet om man trenger å lage et goldcard? telefonen er jo ikke låst til noen opperatør... Lenke til kommentar
SRD Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Da trenger du ikke Goldcard.Her står alt du trenger å gjøre Lenke til kommentar
jonaseg Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nå har jeg sjekket for update hver dag, men fortsatt ingen ting i sikte. Noe nytt om når den blir sluppet her til lands? Og en annen ting: Har det dukket opp handsfree med ledning til HTC? Jeg tenker på en slik med et par knapper, mikrofon og uttak til 3,5mm jack midt på. Nå må jeg fiske opp telefonen når jeg skal bytte sang eller for å svare en samtale. Denne burde funke bra: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.50053 DX har fri frakt, så den der koster deg 10 kroner, rett i postkassa : p Kvaliteten er nok så som så, men finnes mange slike : ) Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ble endelig lei av å vente på at HTC skal fjerne rompa fra fingeren de sitter på, så i går roota jeg telefonen og la inn Cyanogen 6.1 RC2 (og LauncherPro). Utrolig bra å endelig kunne flytte apps til SD-kortet så ikke telefonen blir full hver gang jeg vil legge inn noe nytt. Ellers ser det vel greit ut. Scorer 781 på Quadrant, bittelitt under en umodifisert Galaxy S og et godt stykke over Desire / Nexus One med 2.1. Før oppgradering scoret telefonen rundt 380. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Installerer du SetCPU så kan du også overklokke telefonen uten noen custom kernel. Den som ligger inne på RC2 gir deg mulighet å klokke helt opp til 864 MHz. Min telefon på 787 Mhz scorer rundt 1060 poeng i Quadrant. Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 http://theandroidaddict.com/2010/11/htc-legend-for-european-users/ Sent i desember står det der. Hvilke fordeler får man om man rooter telefonen? Og hvilke ulemper har det? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det har ingen andre ulemper enn at du evt. mister garantien din fordi du har tukla med den. Fordelen er at du kan kjøre enkelte apps som trenger "utvidede rettigheter" (f.eks. apps som tar screenshot av skjermen uten å koble til PC med Android SDK installert), samt at du kan installere "custom ROMs". Samme OS, men nyere eller bedre eller bare annerledes på diverse vis. Annet utseende, annen funksjonalitet, annen ytelse. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har man muligheten til å oppgradere telefonen på vanlig måte når f.eks 2.3 kommer? Lenke til kommentar
Arild89 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hei! Ser at det ligger ute en froyo update til Legend på http://developer.htc.com/ Er dette den ferdige updaten som vi vil få trådløst senere? HTC Legend - Froyo MR - 2.6.32 kernel source code. Fint om noen kan svare på hvordan man installerer denne, har prøvd, men får det ikke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå