SRD Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Noen som har fått 2.2 fra HTC enda? Jeg har 2.2 med Sense (Gratiend 0.6) og den fungerer ganske bra selv med 768 Mhz overklokk. Har dog byttet ut nettleseren med nye Opera mobile. Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Froyo til Legend i dag vistnok! Noen som har fått den? Min Legend finner ingen oppdateringer når jeg sjekker... Lenke til kommentar
edonis Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Fant denne artikkelen, lover godt! http://www.eurodroid.com/2010/11/android-2-2-htc-legend-benchmarked-beats-the-standard-samsung-galaxy-s/ Har desverre ikke fått 2.2 enda :/ Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Leste en kommentar til linken til edonis.... har Legend egen dedikert GPU? isåfall er denne lille raker-mobilen en liten gamer? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Fant denne artikkelen, lover godt! http://www.eurodroid.com/2010/11/android-2-2-htc-legend-benchmarked-beats-the-standard-samsung-galaxy-s/ Har desverre ikke fått 2.2 enda :/ Klarer 1060 med 2.2 og 768 Mhz Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hvor lenge tror dere det er til vi kan laste den ned? Nå har jo oppdateringen begynt å "rulle" ut... syns egentlig de kune lagt den på internett også, slik at de overiverige som oss hadde giddet å laste den ned hadde sluppet og vente når den egentlig har kommet. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Nå har jeg brukt offisiell 2.2 med Sense siden igår og må si at den fungerer veldig bra. Sense er veldig raskt og har ikke opplevd noen problemer. Eneste som er litt synd er at Wi-Fi hot spot slutter å fungere hvis telefonen blir overklokket (sikkert fordi OC-kernelen er basert på 2.1-kernel). Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hvordan fikk du offisielle 2.2? FÅr bare beskjed om at jeg har nyeste oppdatering med 2.1 Lenke til kommentar
SRD Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det ligger på forumet til xda-developers. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Så dette gjelder bare utlandet? http://www.droidnytt.no/2010/11/2-2-froyo-til-htc-legend-i-dag/ Lenke til kommentar
SRD Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ser slikt ut forløpig. Alternativet er jo bare å roote og legge inn den inn selv. 1 Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Er vell ikke snakk om at det bare gjelder for utlandet, men heller at Vodafone har lansert sin versjon av Froyo updaten til Legend. (Med Vodafone programmer osv.)Før HTC har gitt den ut til de "frie" telefonene som ikke er bundet av teleselskapet. Pleier og være motsatt, at den "rene" updaten kommer før teleselskaper får lagt på sitt dritt på den så vet ikke hvorfor det går denne veien nå... Anyways.. Den updaten du har er det den offisielle med sense? (vodafone updaten?) Gidder ikke roote hvis det er det til semi fungerene 2.2 med sense versjon Lenke til kommentar
SRD Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Er med Sense ja, og alt fungerer som det skal. Forskjellene fra original Vodafone ROM er vel at denne er rootet og oppstartslyden er fjernet. Tror også alle Vodafone programmene er fjernet. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Nå kan ikke jeg rumensk, men i følge XDA-developers sin oversettelse ser ut som froyo kommer til Legend i løpet av "noen få dager". HTC Romania slapp denne twitteroppdateringen for en time siden. Blir bra dette her, oppdateringen skal gi Legend bedre dekning både på telefonnettet og Wifi, appen Opera to phone skal fungere, raskere oppstart, bedre nettleser, adobe reader, "flashlight" og i tillegg skal ytelsen gå betydelig opp som nevnt tidligere i tråden! Angry birds skal visst nå gå flytende En oppdatert liste over offisielt utgitte HTC-roms til Legend finnes her. Som man kan se her er det gitt ut 2.2 til Vodafone i Storbritannia, Tyskland og Frankrike. Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Nå har jeg sjekket for update hver dag, men fortsatt ingen ting i sikte. Noe nytt om når den blir sluppet her til lands? Og en annen ting: Har det dukket opp handsfree med ledning til HTC? Jeg tenker på en slik med et par knapper, mikrofon og uttak til 3,5mm jack midt på. Nå må jeg fiske opp telefonen når jeg skal bytte sang eller for å svare en samtale. Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Vel, jeg bruker Apples In-Ear Headphones (http://www.apple.com/no/ipod/in-ear-headphones/) og kontrolleren der fungerer til å pause/starte sanger og hoppe over en sang i Spotify samt å endre volumet. Den fungerer desverre ikke til å ta samtaler eller bruke mikrofonen :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Nå har jeg sjekket for update hver dag, men fortsatt ingen ting i sikte. Noe nytt om når den blir sluppet her til lands? Jeg er også interessert i dette. Nå har det tatt irriterende lang tid, og i likhet med deg sjekker jeg hver dag i håp om at noe skal dukke opp - men nei. Lenke til kommentar
kUaMooMoo Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Nå har jeg sjekket for update hver dag, men fortsatt ingen ting i sikte. Noe nytt om når den blir sluppet her til lands? Og en annen ting: Har det dukket opp handsfree med ledning til HTC? Jeg tenker på en slik med et par knapper, mikrofon og uttak til 3,5mm jack midt på. Nå må jeg fiske opp telefonen når jeg skal bytte sang eller for å svare en samtale. Med min htc legend så fulgte det med handsfree med ledning. På denne så er det også hoppe frem og tilbake knapp (for musikk) og en leggpå/svar på samtale knapp. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Noen som vet hvordan det ligger ann med froyo? Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Med min htc legend så fulgte det med handsfree med ledning. På denne så er det også hoppe frem og tilbake knapp (for musikk) og en leggpå/svar på samtale knapp. Det fulgte med min og, men det er jo helt ubrukelig til annet enn samtaler. Vurderer å klippe av pluggene på det som fulgte med og lodde på et 3,5mm-uttak. Cellon: Det er jo ikke så rart at mikrofonen ikke virker siden det ikke er mikrofon på det du har. Det er interessant at apple-kontroller virker på HTC, hvis man kan bruke appleutstyr på HTC er det jo endel å velge mellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå