sawfish Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Da var HTC legend sendt inn til reprasjon med dårlig skjerm og døde pixler... kjipt håper telenor er litt kvikke Har noen erfaringer med hvor lang tid telenor bruker på å fikse skjermer? Lenke til kommentar
jonaseg Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Det er jo ikke telenor som fikser telefonen din, det er det servicesenteret som telenor sender telefonen til som ordner med. Vil tro de bruker mCare, da telekiosken(telenor) benytter seg av de.. Det som tar tid er transport, dette da du leverte telefonen i butikk(?), og de sender telefonene de tar inn samlet. En som jobbet i telekiosken sa at de fikk regning fra mCare(dyr frakt..) om de sendte inn færre enn fire telefoner samtidig. Samt at ikke alle butikker sender inn like fort. Ved ukeslutt f.eks. Men når telefonen kommer til verkstedet er ihvertfall min erfaring at dette går veldig fort. Når jeg sendte inn min Legend hadde jeg den tilbake med ny skjerm før det hadde gått en uke. Jeg var heldig, da jeg ordnet meg en deal med en som jobber på Expert, han lot meg sende telefonen min alene, samt levere pakken på postkontoret selv. Pakken var framme dagen etter eller noe, to dager senere var telefonen reparert og sendt tilbake til butikk. Så kom helgen og etter det hentet jeg telefonen. Dette var da Legend var relativt ny, så det kan hende at en tekniker bare ikke kunne holde fingrene fra fatet da : p Må uansett sende inn telefonen med samme problem som sist nå snart, så jeg får sjekket om jeg bare var heldig sist selv.. I mitt tilfelle var det også bare digitizeren(touchpanelet/"glasset") som skulle byttes, ikke selve amoled-skjermen. Uansett skal du kunne følge servicestatus via en nettside. Endret 21. oktober 2010 av jonaseg Lenke til kommentar
sawfish Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hei. takk for svar. Min telefon er også rimelig ny (fikk den i slutten av Juli). Leverte Mobilen i oslo, så kanskje de slår sammen alle telekiosk butikkene i oslo og sender alt samlet Da vil de vel sende den i morgen håper jeg Men greier å vente i 2 uker, bare jeg får den innen 3-4 uker så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
SRD Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Legend 2.2 og HTC Sense Nå er det noen på XDA-developers som har klart å starte en Legend med en modifisert 2.2 ROM fra HTC Gratia med HTC Sense, så da tar det nok ikke lang tid før vi kan installere 2.2 med Sense på Legend . Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Har vent meg helt av med sense og htc apps nå Eneste jeg savner er htc kalenderen. Dog jeg må si at etter å ha kjørt Froyo nå i noen uker så merker jeg ikke noen vesentlig hastighetsforskjell. Skal dog bli mer interessant å teste 2.2 sense mot 2.1 sense. Lenke til kommentar
epqr Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Den nye Legend'en (phantom black) ble visst sluppet idag noen steder i verden, og den kjører Android 2.2 Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 HVA?! Hvorfor har ikke vi med vanlig Legend fått update enda, dersom Sense tydeligvis er klar for 2.2? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 PLutselig har nettlesererne sluttet å funke. Noen som vet hva dette kan være? Andre internett krevende applikasjoner funker, (testet facebook, kart og marked) mens både standard nettleseren og Opera funker ikke. Klarer ikke loade. Har vært sånn i noen dager nå. PÅ WIFI funker alt som det skal, bare på mobil nettverk. Har prøvd og slå av og på tlf. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Nå har jeg nettopp installert Android 2.2 med Sense på min Legend. Skal få skrevet litt mer om hvordan den er i løpet dagen (eller helgen). Selve installasjonen gikk i hvert fall utrolig greit. 3 Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Legend 2.2 og HTC Sense Nå er det noen på XDA-developers som har klart å starte en Legend med en modifisert 2.2 ROM fra HTC Gratia med HTC Sense, så da tar det nok ikke lang tid før vi kan installere 2.2 med Sense på Legend . Lenke til kommentar
SRD Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Har nå fått prøvd 2.2 og Sense litt, og det første jeg merket var at Sense-grensesittet gikk utrolig glatt. Ingen hakking eller noe. Ellers var ingen merkbare fordeler i forhold til Nightly CyanogenMod som jeg har brukt en stund nå. Siden dette er første utgave 2.2 med Sense for Legend var det også noen del bugs. Wi-Fi virkeret ikke (var klar over dette på forhånd), det gjorde ikke så mye siden jeg har Gavepakka fra OneCall. Men det som irriterte mer var at nettleseren var veldig ustabil. Borsett fra nettleseren virket det som resten av telefonen er ganske stabil. Jeg prøvde min på 768 Mhz og merket ikke en enste gang at telefonen låste seg eller restartet seg. 1 Lenke til kommentar
Etaten Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Da har jeg hatt en Htc Legend en måneds tid...... Dessverre alt for dårlig kamera med en forferdelig dårlig plassert kameraknapp..... Hva er alternativet om en tenker en tlf med Android og stor skjerm? For jeg bruker kamera mye, og det skuffer dessverre alt for mye.... Tilogmed min lille SE X10mini tar jo kongebilder i forhold.... Lenke til kommentar
Etaten Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Da har jeg hatt en Htc Legend en måneds tid...... Dessverre alt for dårlig kamera med en forferdelig dårlig plassert kameraknapp..... Hva er alternativet om en tenker en tlf med Android og stor skjerm? For jeg bruker kamera mye, og det skuffer dessverre alt for mye.... Tilogmed min lille SE X10mini tar jo kongebilder i forhold.... Lenke til kommentar
epqr Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Da har HTC offisielt uttalt at 2.2 skal komme til Legend i nærmeste framtid. http://ht.ly/350z0 Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Da har jeg hatt en Htc Legend en måneds tid...... Dessverre alt for dårlig kamera med en forferdelig dårlig plassert kameraknapp..... Hva er alternativet om en tenker en tlf med Android og stor skjerm? For jeg bruker kamera mye, og det skuffer dessverre alt for mye.... Tilogmed min lille SE X10mini tar jo kongebilder i forhold.... Samsung Galaxy S regnes for å ha veldig bra kamera. Sony Ericsson Xperia X10 også, men den regnes ikke som en like bra telefon som Samsungen. Merk at Galaxy S ikke har blitz, så kan man fundere på om det er en god eller en dårlig ting - min erfaring med LED-"blitz" som er så vanlig på mobiltelefoner er heller dårlig. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Bare jeg som har problemer med å laste ned filer i størrelsen 50MB gjennom standard-nettleser og Opera Mini? Ting begynner ikke å laste... Ser ut til å fungere å hente/sende slike store filer gjennom Dropbox. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Er det noen her som har kjøpt større batteri til sin Legend. F.eks denne: http://www.mugen-power-batteries.com/mugen-power-extended-battery-for-htc-legend-bb00100-1800mah.html Koster ikke all verden og har fått positive tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Noen som har fått 2.2 fra HTC enda? Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Ikke enda, men så vidt jeg forstår er jeg låst til Telenor og det vil dermed ta litt lengre tid siden Telenor må godkjenne updaten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå