eimo99 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 telefonen endrer ringetone når jeg setter den til lading via usb.. Forsåvidt greit men den endrer den ikke tilbake... Hvorfor? Evnt går det ann å unngå? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) telefonen endrer ringetone når jeg setter den til lading via usb.. Forsåvidt greit men den endrer den ikke tilbake... Hvorfor? Evnt går det ann å unngå? Dette er fordi ringetonen befinner seg på minnekortet ditt, og du har antakeligvis satt opp telefonen din til å automatisk dukke opp som disk på PC'en din når du plugger den i USB; dermed blir minnekortet disablet for telefonen. Hvis drar ned menyen på toppen og velger "Kun Lading", så skal telefonen kunne bruke vanlige lyder når den er tilkoblet USB. Så kan du gå inn på innstillinger og stille inn at Kun Lading skal være standarden. Endret 16. august 2010 av J-Core Lenke til kommentar
eimo99 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Jeg setter den på kun lading.. Kanskje jeg må sette kun lading som std, teste senere.. Endret 16. august 2010 av eimo99 Lenke til kommentar
jonol Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Da var min legend root'd og Azure 0.4 er lagt inn, utrolig smooth! Lenke til kommentar
salomo Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Har et lite problem med min etter oppdatering, at tekstmld kommer nederst som før men at den åpner den eldste, dvs at jeg må skrolle ned til nyeste mld, ganske tungvindt. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
jonaseg Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Du kan installere Handcent SMS istedet for originalappen. Evt. vente til HTC kommer med oppdatering til telefonen : ) Lenke til kommentar
salomo Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Ok, prøver det første. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Kjapt spørsmål. "E'en" oppe i høyre hjørne, betyr denne at jeg er på det mobile-nettverke? Denne popper opp hele tiden helt siden jeg instalerte Igo gpsen. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Kjapt spørsmål. "E'en" oppe i høyre hjørne, betyr denne at jeg er på det mobile-nettverke? Denne popper opp hele tiden helt siden jeg instalerte Igo gpsen. E står for edge, bare slå av at du skal bruke moilnettet til å finne posisjonen din raskere. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Noen som vet om et sted det er mulig å kjøpe bak-dekselet til Legend på? Har mistet mitt så er litt fucked når det gjelder dekning... Kan gjerne kjøpe fra en her hvis det er noen som har ødelagt sin Legend Lenke til kommentar
jonaseg Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Auda.. Du kan evt kjøpe dummyphones fra nettet(utstillingsmodeller), om de skulle ha bakdeksel med antenne i. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Bare jeg som fikk en systemoppdatering i dag tidlig? Hvis man finner menyen "Om telefonen", så var det Byggnummer- og Programvare-nummeret som ble oppdatert til 1.31.405.5. Noen som vet hva denne oppgraderingen gjør? Edit: Jahaja.... http://www.eurodroid.com/2010/06/htc-releases-new-ota-firmware-update-for-htc-desire-and-htc-legend/ Endret 21. august 2010 av J-Core Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Noen som vet hvor man kan få tak i denne Legend Desk Standen? Denne butikken sender bare til land som er med i EU... Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Ikke helt lik, men ... Skulle gjerne vært foruten den batteri-skuffen bakpå. Takk for tipset til tross. Fant en, men likte ikke stå-vinkelen på mobilen: http://www.netimes.com/shop/desktop-sync-and-charging-cradle-for-htc-legend-p-2593.html?cPath=80_752 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Blir gææærn av Legend nå!! Noen som veit når HTC vil sleppe oppdataering som fikser alle feilene forige oppdatering førte med seg? begynner å bli lei av dobbelt opp av meldings ikoner og plinge lyd når melding motas..I tillegg spør mobilen meg hele tiden om Norsk eller Svensk Tele2? Lenke til kommentar
jonaseg Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Oioioi, du kan jo deaktivere originalappens meldingslyd : ) Glemte helt å si det sist, beklager. Åpne meldingsappen "Melding", trykk på den fysiske menyknappen, så "Innstillinger". Fjern så haken i boksen "Mottatt varsling". Men joda, irriterende er det. Lenke til kommentar
epqr Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Noen som har hørt noe mer om 2.2 til Legend? Desire har jo hatt det i flere uker nå.. Endret 24. august 2010 av epqr Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Oioioi, du kan jo deaktivere originalappens meldingslyd : ) Glemte helt å si det sist, beklager. Åpne meldingsappen "Melding", trykk på den fysiske menyknappen, så "Innstillinger". Fjern så haken i boksen "Mottatt varsling". Men joda, irriterende er det. Meldingslyd må jeg ha, men det jeg mente er at først plinger den innebygde meldingsappen så plinger handcent Endret 24. august 2010 av chri-ot Lenke til kommentar
jonaseg Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Ja, nettopp. For å deaktivere meldingslyden fra den originale appen gjør du som jeg beskrev, Handcent berøres ikke av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå