Feh Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg slet med batteriet i starten, men det var bare fordi jeg filket med den non stop hele dagen. Nå som bruken er mer på det normale lader jeg hver 3-4 dag ca. Mest sms, noen få samtaler, kabal spilling og sjekking av mail er det det går i. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg slet med å lukke igjen den flippen som holder batteriet på plass, den ser ikke ut til å gå igjen uansett hvor hardt man trykker, men heldigvis fikk jeg på den svarte biten av coveret som holder alt på plass. Venter spent på at den blir ferdig med å lade. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg slet med å lukke igjen den flippen som holder batteriet på plass, den ser ikke ut til å gå igjen uansett hvor hardt man trykker, men heldigvis fikk jeg på den svarte biten av coveret som holder alt på plass. Venter spent på at den blir ferdig med å lade. triky den der første gang XD Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) da kan vi fastslå dette: Batteri de første ukene holder 1 dag. Etter det skal det holde fint 3-4 dager. Endret 9. august 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Confirmed* Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg har et lite problem med Legenden min. Den vil rett og slett ikke koble seg til pc-en. Den kobler seg til når jeg monterer den til disk-stasjon, men når jeg prøver HTC Sync på mobilen så finner den ikke noe på pc-en. Pc-en finner heller ikke mobilen. Når jeg prøver å koble mobilen til App Inventor så blir den ikke funnet der heller. Jeg bruker medfølgende HTC Sync og Windows 7 32-bit. Noen som kan hjelpe meg? Dette begynner å bli ganske plagsomt. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Må si denne mobilen ser veldig lekker ut! Det var heller ikke noe minus at den kunne spille av .m4a filer. Og dette kommer fra en iphone-bruker . Lenke til kommentar
jonaseg Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg har et lite problem med Legenden min. Den vil rett og slett ikke koble seg til pc-en. Den kobler seg til når jeg monterer den til disk-stasjon, men når jeg prøver HTC Sync på mobilen så finner den ikke noe på pc-en. Pc-en finner heller ikke mobilen. Når jeg prøver å koble mobilen til App Inventor så blir den ikke funnet der heller. Jeg bruker medfølgende HTC Sync og Windows 7 32-bit. Noen som kan hjelpe meg? Dette begynner å bli ganske plagsomt. To spørsmål.. Har du rootet den? Har du prøvd å koble den til en annen pc? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Har du rootet den? Nei Har du prøvd å koble den til en annen pc? Har prøvd på en 32-bits Vista pc. Fikk like lite respons der. Lenke til kommentar
jonaseg Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Da er det vel telefonen det er noe "galt" med. Har du koblet den til før på samme måte? Slik at jeg er sikker på at du faktisk vet hvordan det skal gjøres : ) Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Det jeg har gjort er å starte programmet, sette på USB-debugging og HTC Sync på mobilen, koble til USB kabelen i telefonen, så koble den til pc-en, så søke etter HTC Sync på pc-en med mobilen. Etter dette sier telefonen at den ikke finner HTC Sync på pc-en. Lenke til kommentar
jonaseg Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hmm, prøvde det samme selv nå faktisk. Får det ikke til. Bruker også W7. Men hva skal du bruke det til? Jeg har aldri sett nytten ihvertfall.. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Det er kun for å koble telefonen til App Inventor. Vet at HTC Sync og App Inventor ikke har noe med hverandre å gjøre, men måten å koble telefonen til pc-en for å bruke HTC-Sync og App Inventor må vel være den samme. Lenke til kommentar
sawfish Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Vet noen når android 2.2 kommer til Legend? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 En fra Android forumet som sendte mail til HTC. Thanks for contacting HTC. We appreciate your continuous support for our products and services. We are currently targeting the middle of the next month for a release of the update, as we are making sure everything is in working order when we deliver the update to you. Please remember that this is a target date and could be changed if we encounter issues that we need to resolve before delivering the update. Should you encounter any difficulties or have any concerns regarding the information we have provided, please feel free to contact us again. You may give us a call at 1300 482 482. Our business hours are from 8:00 am to 8:00 pm SYDNEY Time, from Mondays to Saturdays and closed on Public Holidays. Have a nice day! Altså i mitten av september Lenke til kommentar
pesaroso Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 SEFF venter de så absolutt lenge som mulig! åååååh! De sa at de skulle få det til i starten av Q3, men neida - vent til absolutt slutten av Q3, for da er de "innafor" løftet. Vedder på at om den kommer i Q3, kommer den ikke før 31. september Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Satte kategorier på alle kontaktene mine og valgte å fjerne disse igjen da alle kontaktene forsvant, men nå forsvant jo alle kontaktene igjen fra gruppene OG fra kontaktlista.. hvor er de? Skal nevnes at jeg lagret alle som google kontakter, men de kommer jo ikke frem.. Endret 10. august 2010 av Balto Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Frister å roote Legenden min, er noen betalingsapps jeg vil ha ... Gjøre eller ikke gjøre? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg har gjort det, og angrer ikke. Nå har også Android 2.2 roms blitt mer stabil. Du kan jo alltids unroote telefonen om du skulle angre. Du får jo også andre fordeler med å roote. Du kan bruk rommanger til å ta backup av hele telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå