Sitronsaft Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kanskje ikke hysterisk, men jeg lo da litt her jeg satt Jeg har hatt sex med en mann noen ganger. Han løper ut på toalettet, og vasker penisen sin flere ganger under sexual akten. Løper ut og sier ....æsj så ekkelt..... Jeg føler meg ekkel hver gang han har gjort det, og tar det litt til meg selv. Er det noen som forstår hva som er vitsen med å vaske penisen sin flere ganger under sex? Og hva er ekkelt med safter.... hehe..... Jeg forstår det ikke. Velger jeg å ha sex med noen så synes ikke jeg at det gjør meg noe å få hans sekreter inn i meg...... hehehe.... Stikker han i feil hull så mange ganger under akten? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Vet ikke om jeg skal le, eller få frysninger nedover ryggen. Jeg velger dog det humoristiske, det kunne jo vært verre. Sex med en geit eller et barn ville jo vært beyond ekkelt. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Haha, poor man. Bra gullkorn. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det är en synd mot jesu krist. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det är en synd mot jesu krist. Hvorfor det? vil han også ha en bit av mannepølsen eller? 1 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Nytt gullkorn ^^ Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Lo av denne i tråden også :!: Lenke til kommentar
luremuz Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Skal vi lage pølse? Æ har kjøttet du har tarmen! blæ. Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Haha, poor man. Bra gullkorn. rofl, gullkorn rimer på noe litt annet som har med vitsen å gjøre, om noen skjønner hva jeg mener... Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det är en synd mot jesu krist. Ta deg en kjeks. 3 Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Kanskje ikke hysterisk, men jeg lo da litt her jeg satt Jeg har hatt sex med en mann noen ganger. Han løper ut på toalettet, og vasker penisen sin flere ganger under sexual akten. Løper ut og sier ....æsj så ekkelt..... Jeg føler meg ekkel hver gang han har gjort det, og tar det litt til meg selv. Er det noen som forstår hva som er vitsen med å vaske penisen sin flere ganger under sex? Og hva er ekkelt med safter.... hehe..... Jeg forstår det ikke. Velger jeg å ha sex med noen så synes ikke jeg at det gjør meg noe å få hans sekreter inn i meg...... hehehe.... Stikker han i feil hull så mange ganger under akten? Ikke sikkert du stakk den i feil hull... For mange er dette det riktige hull... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå