Gjest Guest_..._* Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har brukt sånn bodylotion fra dove med selvbruning i, og er fornøyd med fargen den gir. Men problemet er at jeg alltid får utslett av noe slag rett over der man bøyer albuen. Og det klør noe innmari! Men hvorfor får jeg utslett alltid akkurat der, når jeg bruker bodylotionen på hele kroppen? Også, er det noen måte å få bort dette utslettet på, eller gjøre det mindre synlig? Lenke til kommentar
christiansen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Har brukt sånn bodylotion fra dove med selvbruning i, og er fornøyd med fargen den gir. Men problemet er at jeg alltid får utslett av noe slag rett over der man bøyer albuen. Og det klør noe innmari! Men hvorfor får jeg utslett alltid akkurat der, når jeg bruker bodylotionen på hele kroppen? Også, er det noen måte å få bort dette utslettet på, eller gjøre det mindre synlig? har selv brukt Dove Bodylotion lenge, men aldri opplevd lignende. kanskje du burde oppsøke en hud spesialist? Endret 22. september 2010 av christiansen Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg tåler ikke Dove, får elveblest av det, da hjelper det å smøre Hydrokortison på. Men hvis du ikke tåler det bør du rett og slett slutte å bruke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå