Gå til innhold

ny jailbreak? ipod touch 3.1.3

Anbefalte innlegg

jeg hadde jailbreaka ipoden min, men så kom det en ny firmware update, jeg installerte den å da ble alt slettet. Når jeg prøvde å jailbreake den igjen ble skjermen bare svart og det stod noe sånt itunes greier. Etter en stund kom den på igjen. Jeg brukte blackra1n som jeg har brukt før. Anbefaler ikke å oppdatere ipoden visst du har jailbreaket den. Vent heller til det kommer en ny jailbreak til den.

noen som har samme problemet eller vet om noen jailbreak program som funker på 3.1.3?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

jeg hadde jailbreaka ipoden min, men så kom det en ny firmware update, jeg installerte den å da ble alt slettet. Når jeg prøvde å jailbreake den igjen ble skjermen bare svart og det stod noe sånt itunes greier. Etter en stund kom den på igjen. Jeg brukte blackra1n som jeg har brukt før. Anbefaler ikke å oppdatere ipoden visst du har jailbreaket den. Vent heller til det kommer en ny jailbreak til den.

noen som har samme problemet eller vet om noen jailbreak program som funker på 3.1.3?

jeg gjorde akkurat det samme som du gjorde -.- men de går an og jail breake den hvis du har ipod 1G eller 2G

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...