TheFighter94 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg skal kjøpe meg ny ekstern hardisk ettersom den jeg har nå som er på 500gb er fylt opp. Noen som har forslag til en? Den skal fungere på både windows 7, windows vista og XP. Vil helst ha en som ikke må kobles til med strøm, men en som du bare kobler til dataen med usb, og får strøm i fra den. Og den skal være på 1tb. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Er jo helt perfekt med tanke på hva jeg vil ha, men det er bare en hake.. Prisen. Finnes det noe lignendes, bare billigere? Om det ikke gjør det, får jeg bare kjøpe denne Lenke til kommentar
BAT Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hvis du vil ha billigere disker som drives på en USB kabel så må du nok ned i størrelse. Eller velge en desktop utgave med ekstern strømforsyning. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Ja. Tenker jeg bare kjøper denne Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 WD er nok eneste å gå for med kriteriene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå