Teardrop Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hei, Jeg fantaserer litt om å dra på fjellet i påsken. Har bare vært på fjellet om sommeren, og her i Norge virker det som om det for mange er litt tradisjon å dra på fjellet i påsken, så jeg tenkte kanskje jeg skulle se hvordan det er:) Men det jeg lurer på er om det er noe å spare på å dra utenlands? Har ikke peilig på hvor det er muligheter egentlig. Må ihvertfall være et sted der de skjønner engelsk og helst slik at det er sånn temperatur at det er behagelig å oppholde seg ute. Det er slalom jeg liker å stå på, men trenger ikke være noe veldig fancy anlegg da jeg er er helt nybegynner. Forslag og erfaringer mottaes med takk:) Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har ikke mye erfaring eller noe, men står også litt på slalom.. Har egentlig kun stått i Norge (mest på Hovden).. Har alltid hørt bra ting om Alpene, vet ikke om det er noe å spare; men er bedre sted å stå så vidt jeg har hørt da - tho_kva2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå