theperfectS Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg lurte på om det fantes en slags 1.8 mm til 2.5 mm mic adapter eller noe, så jeg kunne brukt eget headset til chat. Har kobla headsette til xboxen men det er litt slitsomt å måtte lime xbox miccen på PC-headsette mitt hele tiden. Siden den faller av ganske ofte. Finnes det noe som fikser dette? Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Spaceworld har i hvert fall et adapter som kan gjøre dette, og CDON pleide å ha det, men derfra er det borte... Lenke til kommentar
theperfectS Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Fant en perfekt løsning Storfornøyd! Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Fant en perfekt løsning Storfornøyd! Interessert i å vite hva du har mekka sammen der. Har et samme ønske som deg å bruke eget headsett med mic til 360. Hvor fikk du tak i konverteren din? Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ser ut som at det er en original Steelseries som mest sannsynlig følger med et headset Lenke til kommentar
cloudnine Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Den adaptern funker supert. Får den for en drøy hundre lapp på ps.no og andre nettsider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå