Lnik Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kan dere bekrefte at alle disse delene passer sammen uten noe ekstra ting jeg må kjøpe i tilegg? Skjermkort Hovedkort Harddisk Kabinett Prosessor Minne Optisk stasjon Strømforsyning Har den PSUen 2x 6-pin PCI-E som man kobler til GPUen? Noen steder står det at den har 2x 6-pin med 2x 2-pin, hvis man bruker 8-pin GPU. Og andre bare 2x 8-pin. Så jeg lurer på, kan jeg bruke denne med ett ATI Radeon HD 5850, hvor man kobler til 2x 6-pin fra PSUen? Budsjettet mitt duger ikke til noe mer.. OS kommer i tilegg, så da ender dette opp i 7K, som er max. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Ja, men PSUen er unødvendig kraftig og 2 GB ram er lite, spesielt om du skal køyre Win 7. Endret 15. februar 2010 av HValder Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 nevner også at skjermkortet kommer først på lager 3.mars Lenke til kommentar
Lnik Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Glemte og si at jeg kanskje kjøper 2 stk. av den RAMen. Men den er på 1600mhz, støtter hovedkortet det? 750W er passe for meg, skal oppgradere i fremtiden! Pluss at det er greit å ha mye å gå på! Lenke til kommentar
tainez Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 det er ikke unødvending og kjøpe 750W. etter kanskje 1-2 år hvis du skal oppgradere så faen der måtte jeg legge inn 800kr på en ny strømforsyner istenden for når du kunne betale 300 for noen extra watt når du først kjøpte en.. men to topic pc'en ser bra ut .. utenom 2 ram.. den støtter ram brikkene " etter mitt syn" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå