Gå til innhold

Kampanje mot jentehat

odaeg

Anbefalte innlegg

Til et prosjekt ser jeg etter jenter som har plaget/blitt plaget av andre jenter. Du kan også ha vært vitne til slike hendelser uten å nødvendigvis ha vært med. Poenget med prosjektet/kampanjen er å gjøre så mange jenter som mulig (gjerne i ungdomsskolealder) mer oppmerksom på hvilken skade de gjør rundt seg ved å være respektløs og ondskapsfull mot venninner eller andre jenter. Jeg er interessert i alle slags historier - alt fra foreldre og lærere til "mobbere" og "mobbeofre". Har du, eller kjenner du noen som har en historie å dele for å inspirere, så send meg gjerne en mail med litt info, så kan jeg ta kontakt og fortelle mer om kampanjen.

Kontaktadressen er: [email protected]

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor må man plutselig være så opptatt av å inkludere alle? Jeg tviler på at noen gutter her hadde klaget dersom det ble startet noe som var rettet mot bare gutter. Jeg synes dette er et fint tiltak, jeg. Man kan jo ikke inkludere alle alltid. Vil dere ha en kampanje mot guttehat, er det jo fritt fram for å starte det også. :)

Lenke til kommentar
Hvorfor må man plutselig være så opptatt av å inkludere alle? Jeg tviler på at noen gutter her hadde klaget dersom det ble startet noe som var rettet mot bare gutter. Jeg synes dette er et fint tiltak, jeg. Man kan jo ikke inkludere alle alltid. Vil dere ha en kampanje mot guttehat, er det jo fritt fram for å starte det også. :)

Vi kan gjøre forskjell på kjønn, men ikke religiøse, kulturelle eller geografiske forskjeller? :(

Dette er da grusomt, og ganske ironisk, mobbing.

Lenke til kommentar

Ærlig talt, gutter, dette blir for dumt. Det er rimelig mye på dette forumet som er skapt av og for gutter, men det er da ingen jenter som surver og griner og føler seg utelatt av den grunn. Er savnet for stort til å takle, kan man da vitterlig bare lage en liknende kampanje for seg og sine. Verre er det ikke. Jeg ser bare ikke noe god grunn til å trampe over dette gode tiltaket med sutring, altså. Beklager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...