odaeg Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Til et prosjekt ser jeg etter jenter som har plaget/blitt plaget av andre jenter. Du kan også ha vært vitne til slike hendelser uten å nødvendigvis ha vært med. Poenget med prosjektet/kampanjen er å gjøre så mange jenter som mulig (gjerne i ungdomsskolealder) mer oppmerksom på hvilken skade de gjør rundt seg ved å være respektløs og ondskapsfull mot venninner eller andre jenter. Jeg er interessert i alle slags historier - alt fra foreldre og lærere til "mobbere" og "mobbeofre". Har du, eller kjenner du noen som har en historie å dele for å inspirere, så send meg gjerne en mail med litt info, så kan jeg ta kontakt og fortelle mer om kampanjen. Kontaktadressen er: [email protected] Tusen takk Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 En kvinna i vår klass skrev 'HORA' på väggen i vårt klassrum en gång. Det var menat att förolämpa en hora i vår klass. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hva med oss gutter? Aner jeg litt guttehat i denne tråden? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Nei, du aner kanskje en liten eim av sjalusi, men ikke noe verre enn som så. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) LITEN eim? Jeg vil også være med... Hva er forskjellen på jentehat og guttehat? Men okey da, skjønner selvsagt at jenter gjerne brenner for sin egen sak, og gutter likeså. Endret 16. februar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hvorfor må man plutselig være så opptatt av å inkludere alle? Jeg tviler på at noen gutter her hadde klaget dersom det ble startet noe som var rettet mot bare gutter. Jeg synes dette er et fint tiltak, jeg. Man kan jo ikke inkludere alle alltid. Vil dere ha en kampanje mot guttehat, er det jo fritt fram for å starte det også. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hvorfor må man plutselig være så opptatt av å inkludere alle? Jeg tviler på at noen gutter her hadde klaget dersom det ble startet noe som var rettet mot bare gutter. Jeg synes dette er et fint tiltak, jeg. Man kan jo ikke inkludere alle alltid. Vil dere ha en kampanje mot guttehat, er det jo fritt fram for å starte det også. Vi kan gjøre forskjell på kjønn, men ikke religiøse, kulturelle eller geografiske forskjeller? Dette er da grusomt, og ganske ironisk, mobbing. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg har blitt mobbet før, men det er kanskje ikke så viktig siden jeg er en gutt? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ærlig talt, gutter, dette blir for dumt. Det er rimelig mye på dette forumet som er skapt av og for gutter, men det er da ingen jenter som surver og griner og føler seg utelatt av den grunn. Er savnet for stort til å takle, kan man da vitterlig bare lage en liknende kampanje for seg og sine. Verre er det ikke. Jeg ser bare ikke noe god grunn til å trampe over dette gode tiltaket med sutring, altså. Beklager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå