Baini Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kjøpte meg nettop et XFX Radeon HD5870 XXX skjermkort. Veldig fornøyd føreløpig. Men har merket at jeg ikke fikk med noen kode eller slikt for å få Dirt 2. Det er jo litt skuffende når det ikke er der da jeg vil teste ytelsen i det. Har sett på youtube unboxinger av dette kortet og de har fått med Dirt 2. Hva skal jeg gjøre? Må jeg på nettsiden deres for å få det? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det er ikke alltid du får med Dirt2 spillet når du kjøper Radeon HD 5000 serien skjermkort. De har to versjoner av hvert kort, et bundlet med spill og et uten spill. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kjøpte meg nettop et XFX Radeon HD5870 XXX skjermkort. Veldig fornøyd føreløpig. Men har merket at jeg ikke fikk med noen kode eller slikt for å få Dirt 2. Det er jo litt skuffende når det ikke er der da jeg vil teste ytelsen i det. Har sett på youtube unboxinger av dette kortet og de har fått med Dirt 2. Hva skal jeg gjøre? Må jeg på nettsiden deres for å få det? Jepp, som nevnt over så får man ikke med Dirt2 i alle bundle-pakkene. Men sjekk etter at det ikke ligger noen serial i esken. Tror bare det er serial man får. Var iallefall slik i starten. Lenke til kommentar
Baini Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 ikke noe serial i esken. Lette rundt på rommet men fant ingenting der jeg klarte å lete. Har jo hele rommet fullt av pc deler og slikt... Får snakke med XFX i morgen. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 ikke noe serial i esken. Lette rundt på rommet men fant ingenting der jeg klarte å lete. Har jo hele rommet fullt av pc deler og slikt... Får snakke med XFX i morgen. Det står nok på esken om det er inkludert. Det pleier alltid å være et klistermerke e.l. på esken i tillegg til at det var en grønn Dirt2'ish lapp (A5 størrelse) som hadde serial. Fant du den ikke og ikke har merke på esken så er det nok desverre ikke inkludert. Lenke til kommentar
Baini Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Ikke noe klister heller nei. Jaja, får vente til Modern Warfare 2 eller Bioshock 2 blir DX11 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ikke noe klister heller nei. Jaja, får vente til Modern Warfare 2 eller Bioshock 2 blir DX11 Battlefield Bad Company 2? Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ikke noe klister heller nei. Jaja, får vente til Modern Warfare 2 eller Bioshock 2 blir DX11 Battlefield Bad Company 2? Ja blir nok enten Battlefield: Bad Company 2 eller Alien VS Predator du maa skaffe deg om du vil ha DirectX 11 skytere. Lenke til kommentar
Baini Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Vel, går jo an å vente til Medal of Honor kommer Lenke til kommentar
Baini Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Det er vel ikke noen her som har en ekstra kopi eller vet om noen som har en ekstra? Hadde vært en engel vis jeg kunne få tak i en kopi Vet jo det er flere som kjøper 2-4 kort. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Fikk ikke med dirt 2 jeg heller med mit XFX... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Følgende produsenter sender med Dirt 2 Asus HIS PowerColor Sapphire Selv har jeg bestillt HIS. 4 igjen på lager av HIS hos netshop: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=138390 ellers er de fleste 5970 kortene utsolgt overalt edit: mi liste gjaldt 5970 kortene.. ikke 5870. Endret 16. februar 2010 av Merkoen Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hadde vært fint å hvite det, før jeg bestilte. Så et par reviews og der var Dirt 2 (tror jeg) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hadde vært fint å hvite det, før jeg bestilte. Så et par reviews og der var Dirt 2 (tror jeg) Det står iallefall hos netshop hva som følger med i pakken. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det er vel ikke noen her som har en ekstra kopi eller vet om noen som har en ekstra? Hadde vært en engel vis jeg kunne få tak i en kopi Vet jo det er flere som kjøper 2-4 kort. Tigging på forumet :!: Hadde 2, men det ene ble premie i Jule overklokkingskonkurransen Lenke til kommentar
Baini Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Her!står det lengre ned på siden under spesifikasjoner at Dirt 2 skal følge med. Har snakka med XFX og de sa det ikke. Har jeg rett på et av NetShop? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ser ikke noe dirt 2 der Lenke til kommentar
Baini Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Under Teknisk Info deretter vis alle spesifikasjoner, tredje nederste linjen. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Her!står det lengre ned på siden under spesifikasjoner at Dirt 2 skal følge med. Har snakka med XFX og de sa det ikke. Har jeg rett på et av NetShop? Om du kjøpte skjermkortet fra netshop tror jeg du har krav på det. kjøpte du det en annen plass må du se hva de legger med der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå