Gå til innhold

Mangler Dirt 2?

Baini

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg nettop et XFX Radeon HD5870 XXX skjermkort. Veldig fornøyd føreløpig.

Men har merket at jeg ikke fikk med noen kode eller slikt for å få Dirt 2. Det er jo litt skuffende når det ikke er der da jeg vil teste ytelsen i det. Har sett på youtube unboxinger av dette kortet og de har fått med Dirt 2.

Hva skal jeg gjøre? Må jeg på nettsiden deres for å få det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte meg nettop et XFX Radeon HD5870 XXX skjermkort. Veldig fornøyd føreløpig.

Men har merket at jeg ikke fikk med noen kode eller slikt for å få Dirt 2. Det er jo litt skuffende når det ikke er der da jeg vil teste ytelsen i det. Har sett på youtube unboxinger av dette kortet og de har fått med Dirt 2.

Hva skal jeg gjøre? Må jeg på nettsiden deres for å få det?

Jepp, som nevnt over så får man ikke med Dirt2 i alle bundle-pakkene.

Men sjekk etter at det ikke ligger noen serial i esken. Tror bare det er serial man får.

Var iallefall slik i starten.

Lenke til kommentar
ikke noe serial i esken. Lette rundt på rommet men fant ingenting der jeg klarte å lete. Har jo hele rommet fullt av pc deler og slikt...

Får snakke med XFX i morgen.

Det står nok på esken om det er inkludert. Det pleier alltid å være et klistermerke e.l. på esken i tillegg til at det var en grønn Dirt2'ish lapp (A5 størrelse) som hadde serial.

Fant du den ikke og ikke har merke på esken så er det nok desverre ikke inkludert.

Lenke til kommentar
Det er vel ikke noen her som har en ekstra kopi eller vet om noen som har en ekstra? Hadde vært en engel vis jeg kunne få tak i en kopi :) Vet jo det er flere som kjøper 2-4 kort.

Tigging på forumet :!:

Hadde 2, men det ene ble premie i Jule overklokkingskonkurransen :)

Lenke til kommentar
Her!står det lengre ned på siden under spesifikasjoner at Dirt 2 skal følge med. Har snakka med XFX og de sa det ikke. Har jeg rett på et av NetShop?

Om du kjøpte skjermkortet fra netshop tror jeg du har krav på det.

kjøpte du det en annen plass må du se hva de legger med der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...