dude80 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg jobber i dag som konsulent, og har mer og mer tenkt på å få meg en jobb der jeg kan jobbe hjemmefra eller fra hvor som helst i verden, og eneste jeg trenger for å kunne gjøre jobben er ei internettlinje. Ønsker å kunne være mere fleksibel, og disponere min egen tid. Noen som har realisert dette, eller kan komme med forslag til hvordan dette kan realiseres? Lenke til kommentar
Helle1 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg jobber i dag som konsulent, og har mer og mer tenkt på å få meg en jobb der jeg kan jobbe hjemmefra eller fra hvor som helst i verden, og eneste jeg trenger for å kunne gjøre jobben er ei internettlinje. Ønsker å kunne være mere fleksibel, og disponere min egen tid. Noen som har realisert dette, eller kan komme med forslag til hvordan dette kan realiseres? Hei. OM du sender meg en pm så kan jeg fortelle litt hva jeg driver med. Jeg tjener ikke mye per i dag, men har en grei inntekt med å jobbe med affiliate markedsføring på internett. Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Morsomt å se at når noen nevner ordet hjemmekontor, så hiver affiliatefolket seg over tråden som sultne gribber … Lenke til kommentar
eskriste Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Har jobbet med programmering, drift av cisco utstyr og linux servere hjemmefra i flere år. Fungerer helt greit. Nå som jeg har fått fam. har jeg merket at et kontor i et annet bygg en huset hvor alle andre er i er et must for å få arbeidsro. En ting er sikkert, man kan få til det helt utrolige bare man har stå på vilje. Å jobbe hjemmefra med markedsføring og salg ville jeg ikke satset på, du blir fort lei. Lenke til kommentar
Mann1982 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 @dude80: Hva slag konsulent er du? Jeg tenker også meg en mulig hjemmefra jobb, men er økonomi studiet en god valg for dette eller? Lenke til kommentar
alexelias84 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg har ville forklart situasjonen til arbeidsgiver og tatt det opp med han. Du kan eventuelt komme med gode grunner for hvorfor du passer bra til dette osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå