Matsemann Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jönsson blir ikke disket, selv om han brøt reglene. Hvorfor har man regler da? Skandale! Ironisk? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Herregud, bruk hodet folkens. Hva hadde dere sagt om de norske ble disket for en slik bagatell? DET hadde vært skandale. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Jönsson blir ikke disket, selv om han brøt reglene. Hvorfor har man regler da? Skandale! Ironisk? Nei. Hvorfor har man regler hvis man ikke skal følge dem? Hadde jo vært kjipt å bli disket pga. det, men hvorfor har man regler da? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Svenskejævler. Til finalene med JUKS! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Herregud, bruk hodet folkens. Hva hadde dere sagt om de norske ble disket for en slik bagatell? DET hadde vært skandale. Enig, hadde vært idiotisk å diske pga. noe slikt... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er saken slik at Jönsson hadde stavene bak startstreken og dette mente jryen at han burde blitt disket for. Men de ble nektet pga det ikke sto i reglene at man kunne bli disket? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jönsson blir ikke disket, selv om han brøt reglene. Hvorfor har man regler da? Skandale! Ironisk? Nei. Hvorfor har man regler hvis man ikke skal følge dem? Hadde jo vært kjipt å bli disket pga. det, men hvorfor har man regler da? Fordi det blir hyklersk. Ingen hadde ment det var rettferdig om en nordmann hadde blitt disket for noe lignende. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 De har jo ingen bevis på film så det er helt greit. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Men hvorfor har man regler hvis man ikke skal følge dem? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Men hvorfor har man regler hvis man ikke skal følge dem? "Reglene er ikke klare nok på det, så de får ikke disket ham, sier Inge Bråten til VG Nett." Er det ikke en ulempe å starte med stavene bak startpinnen, eller er det jeg som er på bærtur? Endret 17. februar 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Men hvorfor har man regler hvis man ikke skal følge dem? Sto vel ikke i reglene at man blir diska for det, og ifølge Alsgaard kunne de ikke se hvor stavene sto på video... Lenke til kommentar
tobn Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Nå setter jeg meg til rette foran storskjermen i stua. Lykke til. 5 Medaljer. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er det ikke en ulempe å starte med stavene bak startpinnen, eller er det jeg som er på bærtur? Kan hende det er forbudt fordi det gir mulighet for flying start. Alle jentene nå startet med stavene bak omtrent? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Nå setter jeg meg til rette foran storskjermen i stua. Lykke til. 5 Medaljer. Lol? Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Gjetter på en bronsemedalje i alt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Kom hjem nå, så fattter ikke en dritt egentlig. Har pettær gått? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Men hvorfor har man regler hvis man ikke skal følge dem? Man trenger ikke å være helt nazi fordi man har regler. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Noen som får statestikk greia til NRK til å virke? http://www.nrkol.no/cross-country-skiing/r...1MMM/index.html Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Bjørgen beiner!!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 To norske videre fra denne kvarten. Book it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå