Vizla Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Vizla: Hvordan får du den ene delen (kvinnefinalen) til å være så mye kortere enn den andre (herresemien)? Ja, de får litt lengre pause. Men det er marginal forskjell. Er snakk om noen minutter i forskjell, og den forskjellen ligger KUN i det andre semifinaleheatet... Ola fikk vel litt lengre pause før semifinalen, så burde gå opp i opp. Det skal være tid til restitusjon. Hvis ikke burde Ola tatt opp dette leeeenge før OL for det har vært slik som dette hele denne sesongen hvertfall. Komme nå under OL når han blir rammet blir litt pinglete synest eg. "Litt pinglete" kan jeg akseptere kontra "Liker ikke unnskyldninger for at man ikke er god nok." Det er ikke marginal forskjell, det er enorm forskjell når du skal hente deg inn igjen. Da er forskjellen på 10 minutter og 20 minutter stor, hvertfall av egen erfaring. Jeg får det fra arangørene selv. Hvorfor de har gjort det vet ikke jeg, det får du ta opp med dem. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Blir jo 5 minutter ekstra hvile. Syntes i det hele tatt at de norske virket veldig slitne i finaleheatet. Ikke i nærheten av samme trykket i første bakken. Sånn var det ikke i de andre heatene. Om man skal prøve å analysere litt så kan jeg ikke se noen annen grunn til at de skulle gå så kraftig i fra annet enn at de norske rett og slett ikke tok angrepet alvorlig, at russerne gikk mer økonomisk i heatene før eller at det rett og slett russerne har større kapasitet. Eller at Ola hadde tatt ut for mye tidligere i konkurransen. Petter gikk opp mot maks, og Pølsa hadde grust russerne hadde han holdt seg på beina. Det er ikke marginal forskjell, det er enorm forskjell når du skal hente deg inn igjen. Da er forskjellen på 10 minutter og 20 minutter stor, hvertfall av egen erfaring. Men det er jo ikke 10 minutter forskjell? Maks 5. Andre heatet går da ikke dobbelt så langt som første? Se nå logikkbristen i det du sier. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jo, det var 8 minutter fra første heat sluttet til andre heat startet. Andre heat tok vell ca. 4 minutter, ergo 12 minutter ekstra hvile. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ikke vet jeg, men litt smådumt av kommentatorene å sette spørsmål ved kapasiteten til russerne når de er så overlegne som de tross alt var. Å si at Pølsa hadde vunnet blir en smådum spekulasjon. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Å si at Pølsa hadde vunnet blir en smådum spekulasjon. For min del blir det nasjonalistisk. Men og et snev av tro. Eg tror at hadde pølsa holdt seg på beina så hadde han vært rå inn på stadion. Petter sier han mistet mye fart. EOD. Oi... Merkelig så mye han sier som minner om ting eg har sagt... hmmm. ÅÅÅÅÅ PETTER!!!!!! Eg trodde du var blitt en innbilsk dritt når du ikke ville snakke med pressen etter 15km. I dag fremstår du som en ydmyk mann som er kjempefornøyd med innsatsen i dag. Og det har du grunn til! Lenke til kommentar
agail Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Var veldig synd for Pølsa at han ble taklet i svingen. Virket rå sterk i dag. Endret 17. februar 2010 av agail Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ikke så rart at han ikke ville snakke med pressen tidligere da. Han har vert helt uspiselig, men komt seg veldig det siste året. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Petter får gullmedaljen i posten i sommer uansett når disse drugheadene blir avslørt. Bare til å slappe av. Jeg setter gladelig 1000 kr. på akkurat det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg og alle andre acv kompisene mine som ejg drakk emd i kveld var enige om av russeran vart dopa! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Virkelig synd med Pølsa i går. Søren. Hadde trua på at han kunne hamle opp med russerne etter siste sving. Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Petter får gullmedaljen i posten i sommer uansett når disse drugheadene blir avslørt. Bare til å slappe av. Jeg setter gladelig 1000 kr. på akkurat det. Jeg og, men de blir vel aldri tatt. Du vet vel at Mühlegg ble tatt kun pga ren flaks og tilfeldighet, det var maks uflaks for ham å bli tatt. Altså det var minimal sjanse at det skulle bli oppdaget. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Er ikke bare nordmennene som syter om russisk dop. Per Elofsson har jo fått smake doping på huden før da han prøvde å henge på Johann... Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 bra endelig noen litt oppe i systemet tørr å si at de mistenker dop. utøvere/ledere/kometatorer er pussys Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Elofsson er da bare en kommentator for svenskene?! Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 ok, sa det litt feil ^^ men har du sett/hørt at noen av de norske komentatorene har mistenkt doping og sagt det, like etter en øvelse? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 De satt i går og insinuerte ganske greit. Men synest det er greit eg. Synest ikke at den nasjonen som til vanlig er enormt gode i langrenn skal skrike om doping hver gang de blir slått. At Elofsson gjør det synest eg er flott. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Synes vel ingen bør rope doping før testene foreligger med posetivt resultat jeg da. Hvorfor skal det liksom bare være nordmenn som er flinke til å toppe form til et mesterskap? Det var både sløvt og uflaks at vi ikke klarte henge på de to russerne og de gikk ikke så fort i forhold til tidligere heat at det skulle tilsi at doping måtte være innblandet. Men at det er typisk norsk å finne enhver unnskyldning for at vi ble slått er helt sikkert, og mange her inne beviser det veldig godt. Russerne var bedre enn oss i går, og så lenge ingen har testet posetivt anser jeg dem som verdige vinnere. Endret 18. februar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det som er, er at russland synes det er ok å jukse seg til toppen. De mener at det er med i gamet, og at du er verdig vinner om du gjør det. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det som er, er at russland synes det er ok å jukse seg til toppen. De mener at det er med i gamet, og at du er verdig vinner om du gjør det. At historien taler i mot dem er jeg helt med på, men det er ikke dermed sagt at de var dopa i går av den grunn. De fortjener å bli ansett som uskyldige til det motsatte er bevist, akkurat som norge og alle andre land. At russerne også nå tar tak i doping problemet ettersom de skal arrangere OL neste gang tilsier at det heller er tvilsomt de faktisk tar sjansen. Putin advarte jo sine egne utøvere som skulle til OL nå at konsekvensene ville bli strenge om noen ble tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå