Pebino Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Latias, husker du spurten til Petter i Oberstdorf? Når han tok forbi 10 mann eller hva pokker det var der. Så er ingen tvil om at mannen kan spurte i klassisk, det som er poenget mitt Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Satser på Northug, da han nok er fly forbanna og føler han har mye å bevise etter fadesen på mandag. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Spør du meg hadde det beste vært om Petter droppet sprinten og konsentrerte seg om resten. Klart kan han ha flaks og en virkelig god dag, men med tanke på 5 mila og resten som kommer kan det like fort koste mer enn det smaker. Sverige er helt klart min favoritt til å ta gullet på herresiden i dag, og om noen norske blander seg inn tror jeg han heter Hattestad. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Føste hindret for alle er å kvalifisere seg. Jeg håper de er skjerpa og gir bånn gass i prologen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Mine innlegg Blir enten norsk eller svensk idag. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 *mine innlegg* Farlig redd for svensken i dag, men håper på norsk gull! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Håper vi har dagen idag! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Pål Gordon: "Vi er optimister, for sist gang jeg hadde på denne lua tok vi to gull. Det var riktignok i NM. Hohohoho." Seriøst, noe er galt med han. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Pål Gordon: "Vi er optimister, for sist gang jeg hadde på denne lua tok vi to gull. Det var riktignok i NM. Hohohoho." Seriøst, noe er galt med han. Kan jo ikke sies bedre enn det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Alsgaard: "Emil har blitt rå denne sesongen." Pål Gordon: "Begynner å ligne på meg da? Hohohoho." Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Pål Gordon: "Vi er optimister, for sist gang jeg hadde på denne lua tok vi to gull. Det var riktignok i NM. Hohohoho." Seriøst, noe er galt med han. HAHA :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Alsgaard: "Emil har blitt rå denne sesongen."Pål Gordon: "Begynner å ligne på meg da? Hohohoho." AHAHAHAHAHAHAHAHAH! Han er FANTASTISK! :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Sender et hemlig våpen over til Canada Med han her i rumpa på de norske må det jo minst bli GULL i hvertfall Endret 17. februar 2010 av Goodall Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Pål Gordon: "Vi er optimister, for sist gang jeg hadde på denne lua tok vi to gull. Det var riktignok i NM. Hohohoho." Alsgaard: "Emil har blitt rå denne sesongen."Pål Gordon: "Begynner å ligne på meg da? Hohohoho." HAHAHAHA. :!: Digger de to! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Majdic skadet under oppvarming. Gull til Marit! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Langsprint? Hvor 4 min løype. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Lol, ingen intervju med Northug før løpet. Lurer på hva det er med han, for vanligvis er han kjepphøy så det holder. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Dæven steike for et fall av Majdic. Endret 17. februar 2010 av aunmar Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Fy faen. Det var et jævlig fall. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Hun er ute. :o edit: nvm, hun får starte sist. Endret 17. februar 2010 av Sondre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå