Trashyman Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det er vel strengt tatt vi som er de bitre naboene nå. Vi har det i kjeften, mens svenskene presterer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det er vel strengt tatt vi som er de bitre naboene nå. Vi har det i kjeften, mens svenskene presterer. Der traff man spikeren! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hattestad brekker staven, Kjølstad suser i et tre, Northug preparerer skiene selv og tar feil av lynlimet og klisteret og Pettersen går feil i løypa. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Nok et gull til svenskene i dag ja. Er vi litt heldige for en gangs skyld får vi medalje hos herrene. Damene skal ha flaks om vi vinner B-finalen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Hattestad brekker staven, Kjølstad suser i et tre, Northug preparerer skiene selv og tar feil av lynlimet og klisteret og Pettersen går feil i løypa. Hæ? Simen Østensen deltar da ikke i dette rennet. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Nok et gull til svenskene i dag ja.Er vi litt heldige for en gangs skyld får vi medalje hos herrene. Damene skal ha flaks om vi vinner B-finalen. Da er vi til gjengjeld veldig heldige siden det ikke arrangerer b-finaler. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ok, bare vant med slike fra verdenscupen, så regnet med de hadde det her også for å avgjøre plassene lenger bak også. Da ser jeg for meg en damefinale uten nordmenn for å si det på en annen måte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Ok, bare vant med slike fra verdenscupen, så regnet med de hadde det her også for å avgjøre plassene lenger bak også. Da ser jeg for meg en damefinale uten nordmenn for å si det på en annen måte. Vant med slike fra verdenscupen? De har ikke brukt B-finaler i denne sesongens VC. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Så ser ikke jeg veldig mye på sprint heller da Så da kan man si det slik at de 5 (6?) beste får en OL plassering, mens resten får takk for å delta. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Det er seks stykker i hvert heat, ja. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Vi får trøste oss med at vi i hvertfall ikke kan bli dårligere enn 7 plass da i det minste Endret 17. februar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Vi får trøste oss med at vi i hvertfall ikke kan bli dårligere enn 7 plass da i det minste Ja, da blir det ihvertfall framgang fra 15 km Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg mener at Kjølstad og Northug er like store favoritter her som Hattestad. I denne sesongen har han vært veldig opp og ned i forhold til i fjor. Han var jo totalt overlegen i fjor, så kan selvfølgelig ikke forvente at han er like stabil i år. Mitt tips er Northug på toppen, Emil i Lønneberget og Kjølstad like bak. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Satser på seier - i B-finalen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Satser på seier - i B-finalen! Da blir du nok ganske skuffet, for B-finaler gåes ikke lenger... Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hvorfor snakker alle så høyt om Northug foran sprinten? Trodde han var relativt dårlig på denne distansen. Blir nok Jönsson, selv om jeg håper på noe helt annet - nemlig norsk gull. det bør komme nå. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Petter vant jo i.. Tsjekkia eller hvor pokker det var rett før jul i nettopp klassisk sprint. Han vant også andre etappen i Tour De Ski som vel var en 10km jaktstart av gamlemåten. Petter har all mulighet til å ta medalje, men jeg tror ikke han vinner.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Ingen av de beste sprinterne var med i TDS da, så litt dårlig sammenligning. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Etter all nedturen til nå synes jeg Norge skal ta trippel seier i dag! Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Stygt redd for at Jönnson tar gullet jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå