Latias Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Dette er tråden for langrennsprintene for kvinner og menn under OL. Tid for konkurransen: 17/2 kl. 20.30 klassisk sprint, kvinner og menn. Mulig norske deltagere: Kvinner Celine Brun-Lie Astrid Uhrenholdt Jacobsen Marit Bjørgen Maiken Caspersen Falla Menn Ola Vigen Hattestad Øystein Pettersen Johan Kjølstad Petter Northug Se opp for: Kvinner Petra Majdic, Aino Kaisa Saarinen, Justyna Kowalczyk, Arianna Follis, Hanna Falk, Vesna Fabjan, Celine Brun-Lie, Marit Bjørgen. Menn Ola Vigen Hattestad, Johan Kjølstad, Emil Jönnson, Niktia Kriukov, Andrew Newell, Alexey Petukhov, Dario Cologna. Endret 17. februar 2010 av Latias Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Northug vil jeg tro er rimelig bankers på laget etter fadesen i går. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Han skulle ikke gå da. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Se opp for:Menn Alexey Petukhov Petukhov er strengt tatt ingen utfordrer, ettersom dette er klassisk. Hjertet sier Pølsa, hjernen sier en ELLEVILL kamp mellom Ola Vigen og Emil Jönsson Endret 16. februar 2010 av TobiasFunke Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Tok og skrev de som stod øverst på sprintcupen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Skulle ikke Northug få gå i går? Trodde det var bestemt for et par dager siden at han skulle gå. Om det er på bekostning av Rønning eller Pølsa vet jeg ikke. Normalt ville jeg sagt Rønning, men Pølsa har vel ikke vært helt i slag i år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Etter litt googling, forstår jeg det slik at han bestemmer selv om han vil på. Han er kvalifisert til alt, og går trolig sprinten også. Lenke til kommentar
medlem-207551 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ser ikkje Petukhov på startlista? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Tør vi være optimister og håpe på at vi klarer en mann i semifinalen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Da er han kanskje ikke med da. Er vel fristil som er greia hans, men burde vel ha fått vært med i klassisk også. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Får håpe på en medalje eller to i kveld. En liten opptur hadde ikke skadet nå. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Håper på en opptur ja Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Håper Northug og Hattestad tar de 2 øverste plassene. Vi får vel ofre Pettersen til å ta en ukontrollert sving hvor han samtidig tar ut svensken.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Kvinner Celine Brun-Lie Astrid Uhrenholdt Jacobsen Marit Bjørgen Maiken Caspersen Falla Menn Ola Vigen Hattestad Øystein Pettersen Johan Kjølstad Petter Northug Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Herresprinten blir spennende, for her kan alt skje...alt fra 4 norske på topp, til ingen medaljer i det hele tatt. Skal bli moro å følge med. Favoritter? Tja, alle de norske + Emil Jönsson. Kanskje noen til. Usikker på "Pølsa" Pettersen, men har'n dagen kan han være helt der oppe. Northug, Vigen Hattestad og Kjølstad er vel blant gullfavorittene uansett. For damene er det vel Jacobsen og Caspersen Falla vi må statse på. Kanskje Bjørgen flyter litt i medgang etter bronsen. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Gi meg gull. Klarer ikke enda en nedtur nå, etter at Helene falt i går har jeg blitt en mindre lykkelig person. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Håper Northug og Hattestad tar de 2 øverste plassene. Vi får vel ofre Pettersen til å ta en ukontrollert sving hvor han samtidig tar ut svensken.. Haha, ikke usannsynlig. Desverre har jeg lite tro på Petter i dag. Tipper Jönsson tar gullet foran Kjølstad eller Hattestad. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Blir forbannet hvis det ikke blir gull i dag. Og hvis en svenske vinner (Jönnson), da klikker jeg. Hvor mange gull skal de bitre naboene ta fra oss? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå