bauk Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) hva slaks kode skal jeg bruke for å få "resultatsiden" i nytt vindu? og hvordan kan jeg få med att IP adressen til de som sender blir med på E-posten? Endret 15. februar 2010 av bauk Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 for åp åpne resultatsiden i et nytt vindu kan du bruke tragetfunksjonen til html sin anchorfunksjon. Du får nok mange treff om du googler dette. Lenke til kommentar
bauk Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 for åp åpne resultatsiden i et nytt vindu kan du bruke tragetfunksjonen til html sin anchorfunksjon. Du får nok mange treff om du googler dette. prøvde det men får det ikke til... Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) <a href="link" target="_blank">Et enkelt google søk ville garantert funnet dette</a> Endret 15. februar 2010 av Lek1 Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 og hvordan kan jeg få med att IP adressen til de som sender blir med på E-posten? Hvis du bruker php: mail() og getenv() Lenke til kommentar
Themecreator Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 ellers så kan det hende at folk i php delen av forumet har mer greie på det enn her. Jeg er i hvertfall litt blank når man snakker om php... Men det skal det snart bli en slutt på! må få lært meg php snart ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå