Mokko Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Sånn som jeg har forstått trådstarter, så snur "magikeren" seg, en kar (partner?) peker på et kort, og magikeren snur seg tilbake igjen og finner det riktige kortet. Men det er fint om du forklarer trikset ditt også, Kimman. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hvis dette trikset er så vanlig, så finnes det vel kanskje en youtube-film? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 http://www.ehow.com/video_2388544_two-pers...ding-magic.html Er det dette? I så fall ligger alt i hvordan han peker. Endten hvordan han holder hånden, eller hvordan han treffer kortet. Uansett er det veldig lite imponerende. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg kaller spillet mitt for Telepati. Partneren min går bort i annet rom og venter der. Så spør jeg vennene mine om hvilke gjenstand partneren min skulle finne ut. Så kommer han inn, og jeg begynner å peke på andre gjenstander (som anvist på bildene i forrige side) frem til den rette gjenstand så sier han JA.. Det virker som bare fy.. Alle pleier å be oss gjøre det om og om gjen for å finne ut hvordan vi "kommunisere" men de har aldri klart å finne det ut.. hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå