bauk Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Her er kodene html: <form action="mail.php" method="POST"> <b>Kontakt meg/oss:</b><br> <input type="text" size="15" name="fra" value="Din epost"><br> <input type="text" size="15" name="txt" value="TEKST" <input type="Submit" value="Send!"> <br> </form> php: <? $navn = $_POST['navn']; $epost = "minepost"; $melding = $_POST['melding']; $emne = "Kontakt"; mail($epost, $emne, $melding, $headers); ?> alt fungerer nesten som det skal, bare att det jeg skriver i skjemaet bli ikke med i e-posten... Lenke til kommentar
martingee Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Variablene i php-fila stemmer jo ikke overens med inputen i html. Det du gjør her er jo bare å sende en tom mail til deg selv med et emne. Edit: ta en titt på phpclasses.org Søk etter email script så finner du noe du kan bruke. Jeg bruker et script herfra, men husker ikke helt hva det heter. I det scriptet jeg bruker så er det implementert en del sikkerhet også så jeg slipper å spammes ihjel ^^ Endret 15. februar 2010 av martingee Lenke til kommentar
bauk Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 varde jeg også fant ut:) har fikset problemet nå Lenke til kommentar
DeadMan699 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 bauk kan du hjelpe meg da kontakt med meg [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå