EmilWIKLA Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 jeg har tenkt og kjøpe meg en playstation 3 og lurte på om det var noen gode tilbud på nett. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Prisguiden er en fin Lenke til kommentar
EmilWIKLA Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) takk for svar :!: jeg tenkte at det kunne være litt lurt med en pakke hvor det var med et spill og en ekstra kontroll, eller noe i den duren noen som vet om noen? Endret 15. februar 2010 av EmilWIKLA Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Ja, men det er ikke alltid det lønner seg. Se heller ut en billig pris på en PS3, og deretter se deg ut noen spill du vil ha, og sjekk de opp i prisguiden, så ser du hvor de er billigst. Noen ganger hender det at du kjøper en PS3 bundlet med ett spill du kunne fått for halvparten av ekstra kostnadene det var for at spillet ble bundlet med konsollen. På play.com har du muligheten til en del godbiter til en rimelig pris! EDIT: Eller så kan du eventuelt dra til en GameStop hvis du har det i nærheten, der får du en PS3 pluss ett spill (enten Need For Speed Shift,det nye Army of Two spillet, FIFA 10 eller Dantes Inferno) til 2799,- Endret 15. februar 2010 av andr3asb Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Glem prisguiden når du skal kjøpe spill som er eldre enn 6 måneder, kjøp heller fra utlandet. Play.com og zavvi.co.uk funker fint Lenke til kommentar
EmilWIKLA Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) ja, skal til hammar i vinterfria så tror nok jeg slår til på den pakka på GameStop takk for svar :!: :!: Endret 16. februar 2010 av EmilWIKLA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå