Hannahx3 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hei, Jeg er en ny bruker av en bærbar MacBook, og er veldig fornøyd. Det eneste problemet mitt er at jeg ikke får iTunes til å kommunisere med internett. Prøvd mange forskjellige nettkoblinger, men kan ikke se at jeg har "blokkert" noen internett til iTunes. Det hadde vært bra om jeg fikk koblet til internett ettersom nå, når jeg skal legge inn CD'ene jeg har kjøpt, vil den ikke kommunisere med Gracenote-databasen, noe som igjen betyr at jeg må skrive inn all info selv. Og som en stor-handler av CD'er er dette en stor irritasjon. Noen som vet hvordan jeg kan få iTunes og internett til å samarbeide? Lenke til kommentar
naits150 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Kan det være en brannmur som blokkerer iTunes? Hvis ikke, se om det er noen proxy instillinger i itunes du kan slå av. Lenke til kommentar
Hannahx3 Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Fant nå ut etter masse leting at det var noe proxy greier. Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
naits150 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Bra det løste seg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå