Gå til innhold

Trenger nytt FPS spill som lever lenge ! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Borderlands blir vel gøyest når du spiller på mulitplayer framfor singleplayer, så ja :)

Spiller sammen med 3 (max) andre om jeg husker rett.

Kult :D da holder det for meg :p . . . omg jeg er så freak . . . jeg er bare optatt om det er mange som spiller et spill. . . er det mange som spiller det sp kjøper jeg det, men er det lite folk så kjøper jeg det ikke ... sånn har jeg det med alle sill lol :p . . . det værste er at jeg synes at det er lite aktive cod 4 spillere XD ca 25 000 XD

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Men hvorfor bryr du deg om hvor mange som spiller spillet? Det viktige er da hvor dedikerte tilhengerne til spillet er. Så lenge det er et par tusen spillere i samme verdensregion som deg selv burde vel det være det viktigste? Det er ikke mange som spiller Battlefield 2 lenger. Men de som spiller det er dedikerte tilhengere av spillet, og sannsynligvis svært mye artigere å spille med enn en tilfeldig liten pjokk på gutterommet som kun kjøte spillet fordi det stod i bestselger-hyllen på den lokale Spaceworld-sjappa.

 

Synes for eksempel det originale Trackmania var langt artigere enn Trackmania Nations, til tross for at sistnevnte spill fikk en langt større fanbase (blant annet på grunn av at spillet var gratis). Det er ikke antall spillere som definerer hvor godt spillet og spillmiljøet (community-et) er, men summen av egenskapene til de som spiller det. ;)

Lenke til kommentar

Men hvorfor bryr du deg om hvor mange som spiller spillet? Det viktige er da hvor dedikerte tilhengerne til spillet er. Så lenge det er et par tusen spillere i samme verdensregion som deg selv burde vel det være det viktigste? Det er ikke mange som spiller Battlefield 2 lenger. Men de som spiller det er dedikerte tilhengere av spillet, og sannsynligvis svært mye artigere å spille med enn en tilfeldig liten pjokk på gutterommet som kun kjøte spillet fordi det stod i bestselger-hyllen på den lokale Spaceworld-sjappa.

 

Synes for eksempel det originale Trackmania var langt artigere enn Trackmania Nations, til tross for at sistnevnte spill fikk en langt større fanbase (blant annet på grunn av at spillet var gratis). Det er ikke antall spillere som definerer hvor godt spillet og spillmiljøet (community-et) er, men summen av egenskapene til de som spiller det. ;)

 

Jeg vet ikke hvorfor jeg bryr meg så mye O.o . . . vil bare ikke at et så sinnsykt bra spill som cod 4 skal dø ut på grunn av at nye spill releases :S

Lenke til kommentar

Men hvorfor bryr du deg om hvor mange som spiller spillet? Det viktige er da hvor dedikerte tilhengerne til spillet er. Så lenge det er et par tusen spillere i samme verdensregion som deg selv burde vel det være det viktigste? Det er ikke mange som spiller Battlefield 2 lenger. Men de som spiller det er dedikerte tilhengere av spillet, og sannsynligvis svært mye artigere å spille med enn en tilfeldig liten pjokk på gutterommet som kun kjøte spillet fordi det stod i bestselger-hyllen på den lokale Spaceworld-sjappa.

 

Synes for eksempel det originale Trackmania var langt artigere enn Trackmania Nations, til tross for at sistnevnte spill fikk en langt større fanbase (blant annet på grunn av at spillet var gratis). Det er ikke antall spillere som definerer hvor godt spillet og spillmiljøet (community-et) er, men summen av egenskapene til de som spiller det. ;)

 

Jeg vet ikke hvorfor jeg bryr meg så mye O.o . . . vil bare ikke at et så sinnsykt bra spill som cod 4 skal dø ut på grunn av at nye spill releases :S

 

Er du litt på jordet her? CoD4 dør ikke ut pga at det kommer nye spill . ;D

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvorfor jeg bryr meg så mye O.o . . . vil bare ikke at et så sinnsykt bra spill som cod 4 skal dø ut på grunn av at nye spill releases :S

 

Er du litt på jordet her? CoD4 dør ikke ut pga at det kommer nye spill . ;D

 

Japp da er jeg litt på jordet XD Og nei cod 4 dør kanskje ikke ut selv om det kommer nye spill, men jeg er fortsatt redd for at det skal skje XD

Lenke til kommentar

Battlefield: Bad Company 2, helt klart. Kommer 4. Mars her i Norge. Altså, ganske nøyaktig om én uke i dag. Demoen (betaen også?) avsluttes i dag, dessverre, men tro meg når jeg sier at dette kommer til å bli et knallspill. Jeg kommer i hvert fall til å storkose meg i mange måneder fremover! Jeg koste meg mer med denne demoen enn med hele Modern Warfare 2. Mer fokus på alt innen krigføring, ikke kun nærkamp. Akkurat slik jeg liker det. Så er bare spørsmålet om du vil like det også, selv om jeg har en følese av det. :)

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvorfor jeg bryr meg så mye O.o . . . vil bare ikke at et så sinnsykt bra spill som cod 4 skal dø ut på grunn av at nye spill releases :S

 

Er du litt på jordet her? CoD4 dør ikke ut pga at det kommer nye spill . ;D

 

Japp da er jeg litt på jordet XD Og nei cod 4 dør kanskje ikke ut selv om det kommer nye spill, men jeg er fortsatt redd for at det skal skje XD

 

En eller anen gang skjer det nok, men som sakt den ekte Hardcore fansen stopper nok ikke med det første.: D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...