Postkassestativ Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Finnes det noen andre spill en Street Legal som det er mulig å tune motoren og style bilen ganske detaljert? Need for Speed er ikke i den sjangeren jeg vil ha. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Konsoll? PC? Ipod? Xbox har ihvertfall Forza 3 og noen eldre som f.eks Juiced Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Tenkte mest til PC Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Da hadde jeg prøvd Juiced 2 til PC Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er på utkikk etter akkurat det samme! Savner egentlig NFSU2. Håper det er gode variasjoner for bilpimping i GT5 som kommer om 81239 år sikkert. Blir utsatt hele tiden. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Juiced 1 ville jeg kikket på, synes det var mye bedre enn Juiced 2. Er skade, og med trimming med kjøp av individuelle deler. Er ganske utfordrende også. http://www.metacritic.com/games/platforms/pc/juiced?q=juiced Endret 17. februar 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Er også litt opptatt av at det må bli skade på bil og motor, er ikke morro hvis du kan krasje i 300 i en vegg uten at bilen går i stykker. Leste litt på internett om en upgrade av SLRR men fant ikke noen sterke nok kilder til å tro på dette. SLRR 2.3.0 GDE V3 2009 også en verson som het NF 2010 eller noe i denn duren Endret 17. februar 2010 av Fjernsyn Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Noe i nærheten av så detaljert bilbygging som SLRR finner du nok ikke, men i Juiced 1 som jeg nevnte kan du velge deler av forskjellige brands av deler osv. I 2eren tror jeg de gikk over til ett mye enklere "level upgrade" system som var ganske skuffende. Hvis du har unngått NFS Shift på grunn av tidligere spill så kan det være verd å gi det en sjanse, det ligger nærmere Gran Turismo enn tidligere NFS spill. Endret 19. februar 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Prøvd Midnight Club: Los Angeles? Ganske mye muligheter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå