Gå til innhold

Hjelp til førebuing med eksamen i Access

Anbefalte innlegg

Hei.

Eg skal ha eksamen i IT (VK1) i morgon, og har fått utdlet førebuingsdelen. Eg ser at eg skal laga database for Fjordturar, som arrangerer turar på sognefjorden med båten Fjordglytt. Problem eg har utifrå førebuingsdelen:

*Fjordglytt kan berre ta 50 passasjerar. Går det an å setja ei sperre i Access som gir ei melding dersom det blir tasta inn meir enn 50 passasjerar?

*Fjordturar vil ha eit oversyn over bestillingar og passasjertal. Korleis kan eg summera ant passasjerar i access? Eg får berre til å summera nummer...

Satsar på at nokon kan bidra med hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*Fjordturar vil ha eit oversyn over bestillingar og passasjertal. Korleis kan eg summera ant passasjerar i access? Eg får berre til å summera nummer.

Følgende spørring henter ut hvor mange passasjerer som er påmeldt til hver tur:

access1.jpg

Lenke til kommentar
Bare å lage en rapport det som skriver ut alle som skal reise osv, da får dem jo ark med alle reisene på :-)

Jaja, det skal eg få til, men spørsmålet var korleis eg kan få SUM passasjerar nedanfor når det gjeld kvar reise, og totalt passasjerantal til slutt.

Wayshot:

Det biletet du la ut fungerer ikkje :-?

Men eg tek gjerne imot fleire tips :woot:

Er det forresten nokon som veit korleis eg kan setja den sperra på max. 50 per ferjetur...?

Lenke til kommentar

Det går ann, det er jeg sikker på...

Har laget noe slikt, og mener å huske jeg brukte en enkel visual basic kodesnutt...

Det står vel ganske lite i det i boka du har i år, men jeg vil faktisk rå deg til å se litt på neste års bok... (jeg fikk 6 på privatisteksamen i brukersystemer)

Tok privatist eksamen i Systemutvikling før jul, og merker at jeg har glemt mye allerede... og jeg har kvittet meg med bøkene og, så det er ikke så mye mer jeg kan hjelpe deg med... (hadde jeg i det minste hatt Access her, så kunne jeg funnet ut en del... )

Lenke til kommentar

har dessverre ikkje VB-boka, og eksamen er i morgon... Men eg trur ikkje dei forventer noko spesielt til akkurat det... Har ein sekser i standpunkt som eg vil gjera eit forsøk på å forsvara... Legg merke til at eg har gløymt ut det meste av det me har lært i år :D

Lenke til kommentar

Men husk en ting:

Access handler mye om brukergrensesnitt, og det er viktig å skape et enkelt, rent brukergrensenitt....

Bruk avslappende farger som gjør det lett å lese, og tenk ut plassering av knapper, slik at en som ikke tenker i same bane som deg forstår.

Bruk gjerne forklaring på forskjelligevis, fx sett inn en knapp med et "?" i og koble til en makro med tekstboks som forklarer litt.... tror det reddet 6'ern min..

Lenke til kommentar

Hei

Har eit lite spørsmål til:

Dette står i oppgåva: "Grupper og enkeltpersoner som vil bestille plass, kontakter kontoret til Fjordturar. Alle som bestiller plass, får et referansenummer som de benytter når de skal kjøpe billettene om bord i båten".

Korleis ville ein erfaren access-kar løyst denne delen, ettersom det både gjeld grupper og enkeltpersonar? Lurte på å laga denne entiteten:

Passasjerar:

Referansenummer (primærnøkkel)

Etternamn

Fornamn

tlf

Adresse

*Postnr (med oppslag i postnr/poststad)

Antal billettar

Denne hadde jo fungert for både enkeltpersonar og grupper, men får ikkje med ein evt. barnerabatt, ei heller grupperabatt... Nokon som har betre forslag?

Lenke til kommentar

Kan jo forsåvidt leggja ut heile førebuingsdelen, så kan de komma med tips om de vil =)

Fjordturar arrangerer turer på Sognefjorden med båten Fjordglytt, med avganger fra Flåm. Fjordglytt har plass til 50 passasjerer. Selskapet samarbeider med tog og busselskap i regionen.

Grupper og enkeltpersoner som vil bestille plass, kontakter kontoret til Fjordturar. Alle som bestiller plass, får et referansenummer som de benytter når de skal kjøpe billettene om bord i båten.

Firmaet har nettopp kjøpt inn en ny pc, samt skriver. Maskinen har programvarer for tekstbehandling, regneark og database.

I dag har de reservasjonslister som de skriver i regneark. De har laget et regneark for hver av avgangene gjennom hele sesongen.

Datafirmaet som Fjordturar kjøper utstyr fra, hevder de vil få mye bedre oversikt over bestillinger og passasjertall ved å utvikle en databaseapplikasjon. Du skal forberede deg på å utvikle en prototyp til en slik applikasjon.

Fjordturar vil kommende sesong også satse sterkere på å markedsføre turene sine. På turistkontorene i regionen er det plassert ut datamaskiner, der en fra en meny kan få presentert informasjon om ulike reisemål og attraksjoner i regionen. På eksamen vil du blant annet få oppgaver knyttet til hvordan Fjordturar kan presentere turtilbudet på turistkontorenes datamaskiner.

Lenke til kommentar
Hei

Har eit lite spørsmål til:

Dette står i oppgåva: "Grupper og enkeltpersoner som vil bestille plass, kontakter kontoret til Fjordturar. Alle som bestiller plass, får et referansenummer som de benytter når de skal kjøpe billettene om bord i båten".

Korleis ville ein erfaren access-kar løyst denne delen, ettersom det både gjeld grupper og enkeltpersonar? Lurte på å laga denne entiteten:

Passasjerar:

Referansenummer (primærnøkkel)

Etternamn

Fornamn

tlf

Adresse

*Postnr (med oppslag i postnr/poststad)

Antal billettar

Denne hadde jo fungert for både enkeltpersonar og grupper, men får ikkje med ein evt. barnerabatt, ei heller grupperabatt... Nokon som har betre forslag?

Mitt forslag til grunnstruktur.

*=primærnøkler

?=fremmendnøkkel

tblAvgang:

*Avgangsnr

Dato

Klokke

tblBestilling

*Refnr (autonummer)

?Avgangsnr

Bestillersnavn

BestillersTelefonnr

tblBillett

*Billettnr

?Refnr

Typebillett (dette kan også være en fremmendnøkkel, som du henter ifra en tblBillettType)

For å sjekke om det er fullt på båten teller du antall record du får på en spørring som spørrer etter hvor mange billetter det solg på den avgangen.

Hvordan du gjør det kunne jeg sikkert ha funnet ut, men du skal jo ha eksamen i det.

Hint: Lag en hendelse i skjemaet som kjører en vb-kode før du legger posten i tabellen. Mulig det finnes en enklere løsning også...

Lykke til!

Lenke til kommentar

har laga denne spørjinga:

access.jpg

Denne spørjinga skriv kun ut dei avgangane som har mindre enn 51 passasjerar. Går det an å laga ei spørjing som gir feilmeldingar dersom det er meir enn 50?

Fekk det til i ein tabellen ved å bruka ein valideringsregel, men der fekk eg ikkje til å summera... Går det an å laga valideringsregel i ei spørjing?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...