Gå til innhold

Barnevernsansatte brutalt overfalt av irakisk famile


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva vet du om hvordan de kom seg til Norge i utgangspunktet? Kanskje de var FN-flyktninger og dermed oppfylte internasjonale krav for opphold. Hvordan skal vi da vite at akkurat denne familien hadde slik brutale preferanser?
Det er selvsagt mulig, men statistisk sett lite sannsynlig.

 

Ved mottak av kvoteflyktninger bør vi sette krav om integrerbarhet. Vi kan da hjelpe mange flere for samme sum. Vi bør ikke motta arabere/muslimer som kvoteflyktninger da disse har vist seg å ha størst problemer med å tilpasse seg et moderne vestlig samfunn.

Skal vi helgardere oss mot slike så må vi stenge grenser for alle, både for de som oppfyller internasjonale krav for opphold og de som ikke gjør det. Er det du ønsker? Skal vi som et av de rikeste land i verden si nei til flyktinger som oppfyller internasjonale krav fra FN? I så fall setter vi meget dårlig eksempel for andre land, og dermed ødelegger asylinstituttet for folk som virkelig trenger hjelp.
Tullprat, de skal søke asyl i det første trygge landet de kommer til og det er for de aller fleste ikke Norge. Å nekte juksemakerne å få behandlet asylsøknad der hvor de ikke har rett til å få behandlet asylsøknad ødelegger ikke asylinstituttet. Det er mengden juksemakere som flommer inn over Norge som ødelegger asylinstituttet.

 

 

Jeg glemte å nevne at 67 % av irakere bor i urbane områder.
Og det har ikke vært noen synlig stopp for deres primitive stammekultur. Endret av robertaas
Lenke til kommentar
VG-nett skriver om to barnevernsansatte som på et hjemmebesøk hos en irakisk familie blir dopet ned, angrepet, fått munn og øyne teipet igjen og etterlatt i 5 timer.

 

Mandag ettermiddag vurderer politiet hvorvidt de skal gå ut med navn og bilde på familien.

 

Selvsagt skal de ut med bilde og fullt navn. Slike mennesker vil ihvertfall ikke jeg ha rundt meg i samfunnet. Disse umenneskene bør straffes og sendes dit de bør sendes, enten det er i norske fengsler eller tilbake til Irak.

De har etter min mening ikke rett til noen form for personvern.

 

Frihetsfrarøvelse er det værste jeg vet.

 

Nei, nei, nei. Du har misforstått, dette er nordmennens egen feil. Det er vi må lære oss å forstå og akseptere minoriteter! Dette viser kun manglende forståelse hos de barnevernansatte.

 

Selvsagt må det legges til rette for at barnevernansatte skal kunne tåle slik behandling.

Lenke til kommentar
Ved mottak av kvoteflyktninger bør vi sette krav om integrerbarhet. Vi kan da hjelpe mange flere for samme sum. Vi bør ikke motta arabere/muslimer som kviteflyktninger da disse har vist seg å ha størst problemer med å tilpasse seg et moderne vestlig samfunn.

 

Mener du at vi skal velge kvoteflyktinger med bakgrunn i deres etniske tilhørighet? Bare fordi noen arabere/muslimer gjør dumme ting betyr ikke at alle gjør det. Har du noen kilder som tilsier at majoriteten av arabere/muslimer her i Norge bryter norsk lov? Jeg har aldri sett en slik undersøkelse som kan bekrefte påstanden, dermed er det ikke rasjonelt at andre med samme etnisk tilhørighet skal lide på bakgrunn av noen få.

 

 

Tullprat, de skal søke asyl i det første trygge landet de kommer til og det er for de aller fleste ikke Norge.

 

Du er klar over at det er ikke vi her i Norge som bestemmer den etniske sammensetningen av kvoteflyktinger? Det er bestemt i FN, og det er FN som plukker disse i de forskjellige flyktingsleiere som drives i FNs regi. Dermed har vi veldig lite vi skulle ha sagt når det gjelder den etniske sammensetningen for kvoteflyktinger.

 

 

Å nekte juksemakerne å få behandlet asylsøknad der hvor de ikke har rett til å få behandlet asylsøknad ødelegger ikke asylinstituttet. Det er mengden juksemakere som flommer inn over Norge som ødelegger asylinstituttet.

 

Problemet er at vi ikke vet hvem av de er juksemakere før de har behandlet sin søknad i UD. Vi er nødt å gi alle som dukker opp på den norske grensen en rettferdig gjennomgang av deres søknad, og først da kan vi sende folk tilbake hvis det viser seg at de ikke oppfyller kravene. Det er ikke sånn at det står skrevet i pannen på dem om de er juksemakere når de dukker opp på flyplassen. Eneste unntaket i forhold til returnering på grensen er hvis det viser seg at de har søkt om asyl i et annet schengen land.

Endret av statsviter
Lenke til kommentar
Ved mottak av kvoteflyktninger bør vi sette krav om integrerbarhet. Vi kan da hjelpe mange flere for samme sum. Vi bør ikke motta arabere/muslimer som kviteflyktninger da disse har vist seg å ha størst problemer med å tilpasse seg et moderne vestlig samfunn.
Mener du at vi skal velge kvoteflyktinger med bakgrunn i deres etniske tilhørighet? Bare fordi noen arabere/muslimer gjør dumme ting betyr ikke at alle gjør det. Har du noen kilder som tilsier at majoriteten av arabere/muslimer her i Norge bryter norsk lov? Jeg har aldri sett en slik undersøkelse som kan bekrefte påstanden, dermed er det ikke rasjonelt at andre med samme etnisk tilhørighet skal lide på bakgrunn av noen få.
Hvor nevnte jeg lovbrudd? Det er ikke snakk om å straffe, men å la dem være flyktninger i et land som er mer likt det de kommer fra. Gjør man det kan man hjelpe flere til samme pris. Ønsker du at man skal hjelpe så få som mulig?
Tullprat, de skal søke asyl i det første trygge landet de kommer til og det er for de aller fleste ikke Norge.
Du er klar over at det er ikke vi her i Norge som bestemmer den etniske sammensetningen av kvoteflyktinger? Det er bestemt i FN, og det er FN som plukker disse i de forskjellige flyktingsleiere som drives i FNs regi. Dermed har vi veldig lite vi skulle ha sagt når det gjelder den etniske sammensetningen for kvoteflyktinger.
Nå må du ikke blande sammen asylsønere og kvoteflyktninger. Og jeg vet hvordan utvelgelsen foregår, det er faktisk landene som gjør dette selv. Først kommer USA og Canada og tar de som har utdanning og er friske. Helt sist kommer Norge og tar analfabeter, syke og muslimer.
Å nekte juksemakerne å få behandlet asylsøknad der hvor de ikke har rett til å få behandlet asylsøknad ødelegger ikke asylinstituttet. Det er mengden juksemakere som flommer inn over Norge som ødelegger asylinstituttet.
Problemet er at vi ikke vet hvem av de er juksemakere før de har behandlet sin søknad i UD.
Joda, det er bare å se hvilket land de kommer reisende fra. har de vært innom et annet trygt land før så er det juksemakere som vi ikke har noen plikt til å behandle søknaden til.
Vi er nødt å gi alle som dukker opp på den norske grensen en rettferdig gjennomgang av deres søknad, og først da kan vi sende folk tilbake hvis det viser seg at de ikke oppfyller kravene.
Som sagt så er vi faktisk ikke det, men norske quisling-sosialister ønsker likevel å gjøre dette. Det har ført til at vi nå har ca. 50.000 søknader og anker på avslag i en raskt økende kø. Og disse folkene skal ha kost og losji og de bidrar kraftig til kriminaliteten i Norge. Og griske asyladvokater hjelper dem på skattebetalernes regning til å anke til de får amnesti.

 

Denne situasjonen er helt ute av kontroll og kan bety slutten på velferdssamfunnet i Norge. Og da kan Irakere fortsette å mishandle og selge sine barn i Norge.

Lenke til kommentar
Det er ikke snakk om å straffe, men å la dem være flyktninger i et land som er mer likt det de kommer fra.

 

De fleste av disse flyktningsleiere ligger nettopp i nabolandene hvor flyktingene kommer fra. Men på bakgrunn av at disse landene er overfylt med flyktinger, som regel med flyktninger fra krigsområder, så prøver FN å utplassere dem rundt om i verden for å lette på trykket for utsatte land. Nabolandene til disse flyktinger har som regel møtt bristepunktet av hvor mange de kan ta i mot, og er som regel fattige land med begrensende ressurser. Dermed er helt naturlig, og rasjonelt, at de rike vestlige land tar i mot en liten brøkdel av disse, det skulle bare mangle når andre utsatte land tar opp i mot 200.000 flyktinger i året.

 

 

Nå må du ikke blande sammen asylsønere og kvoteflyktninger.

 

Det er nettopp det DU gjør i dette tilfellet. Jeg vet utmerket hvem defineres som hva.

 

 

Og jeg vet hvordan utvelgelsen foregår, det er faktisk landene som gjør dette selv. Først kommer USA og Canada og tar de som har utdanning og er friske. Helt sist kommer Norge og tar analfabeter, syke og muslimer.

 

Dette er bare tull. Du kan ikke bare finne på ting og forvente at resten av oss spiser gress. Prosessen som du forklarer har ingen rot i virkeligheten.

 

 

Joda, det er bare å se hvilket land de kommer reisende fra. har de vært innom et annet trygt land før så er det juksemakere som vi ikke har noen plikt til å behandle søknaden til.

 

Da gjentar du bare det jeg allerede har sagt. Jeg har presisert at kun i disse tilfeller kan vi returnere de på flekken, i alle andre tilfeller kan vi ikke det. Majoriteten av de som kommer hit har ikke søkt i andre schengen land, dermed er spørsmålet hva skal du gjøre med disse.

 

 

Som sagt så er vi faktisk ikke det, men norske quisling-sosialister ønsker likevel å gjøre dette.

 

Da kjenner ikke du i det hele tatt de internasjonale avtalene som Norge har forpliktet seg til. Til tross for at dagens regjering kan kritiseres på mange punkt så er faktisk dette et av områdene de ikke fortjener kritikk fordi det ligger utenfor deres mandat når det kommer til kvoteflyktinger. Det de kan derimot gjøre er å begrense tilstrømning av innvandrere som ikke har legitim grunnlag til opphold.

 

 

Det har ført til at vi nå har ca. 50.000 søknader og anker på avslag i en raskt økende kø.

 

Norge er et rikt land med høy levestandard, samt anerkjent som et land med stabilt styresett og respekt for menneskerettigheter. Dermed er det ikke rart at mange ønsker seg hit. Tar vi i tillegg til betrakting at omfanget av kriger i verden har økt, en av disse deltar Norge selv i, så har du forklaringen på hvorfor så mange har søkt om opphold akkurat her i landet. Jeg klandrer dem ikke, hadde jeg vært i deres sko så hadde jeg gjort akkurat det samme. De fleste mennesker hadde gjort det samme fordi vi fleste har preferanser om et bedre liv.

 

 

Denne situasjonen er helt ute av kontroll og kan bety slutten på velferdssamfunnet i Norge.

 

Situasjon for eksempel i Hellas er helt ut av kontroll som tar i mot flere hundre tusen innvandrere. Situasjonen her i Norge er langt i fra ut av kontroll for vi tar ikke i mot en brøkdel av dette. Vi har hatt innvadring i snart 30 år, og det har ikke gjort velferdssamfunnet noe svakere, dermed ser jeg ikke noe alvorlige problemer i forhold til dette. Men selvsagt, det kommer alltid til å eksistere mennesker som ønsker å overproporsjonere dette. De skremmer i hvert fall ikke meg.

 

 

Og da kan Irakere fortsette å mishandle og selge sine barn i Norge.

 

Jo da, fordi ALLE irakere mishandler og selger sine barn. Generalisering er en fin bil.

Endret av statsviter
Lenke til kommentar

Forresten, robertaas, når du skriver

 

"Og jeg vet hvordan utvelgelsen foregår, det er faktisk landene som gjør dette selv. Først kommer USA og Canada og tar de som har utdanning og er friske. Helt sist kommer Norge og tar analfabeter, syke og muslimer. "

 

(egen utheving)

 

Betyr dette at muslimer ikke hører hjemme i rubrikken for de som er "utdannede og friske"?

 

:)

Lenke til kommentar
Nei, jeg får inntrykk av at det er ditt standpunkt, og spør om det er et korrekt inntrykk jeg sitter igjen med, om det ikke er representativt for ditt standpunkt beklager jeg det, i så fall, kan du utbrodere?
Skjønner ikke helt hva du fisker etter, men du prøver tydeligvis å tillegge meg noen utsagn som jeg ikke har kommet med.

 

Nå er vi uansett inne på å diskutere person og ikke tema i tråden som er overgrep mot øvrighetspersoner i Norge og ukultur importert fra primitive land. Det mest effektive for å stoppe dette er selvsagt å stoppe den ukontrollerte trygdeinnnvandringen fra disse landene.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Om moderatoren ønsker å gå bort fra tema i tråden så har man i Islam enda ikke hatt den smertefulle prosessen som Europa i Middelalderen hadde med å få et skille mellom religion og stat. Dette gjør det veldig vanskelig å integrere muslimer i et moderne vestlig samfunn.

 

De kommer også som oftest fra land hvor man har liten tiltro til statlige representanter. Det som teller for dem er stammen/familien og imanen. Statlige representanter er de vant til at de er korrupte og at de har fått sin stilling gjennom nepotisme. Når det så kommer en representant fra barnevernet og truer med å frata dem deres inntektskilde (barna) så er det derfor ikke overraskende at de reagerer med vold.

 

Det blir nesten som å tine opp en huleboer og forvente at han skal gli rett inn i samfunnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...